Kiwi 'Boskoop'
Odla.nu |
Det är synd att de som säljer plantor inte vet hur de ska odlas. Men det är ju närmast att betrakta som handelshinder enligt EU om man upplyser om att en växt inte är lämplig för odling inom en viss zon. Jag har ingen erfarenhet av Kivi så fråga i [trädgårdsforumet](https://www.odla.nu/forums/index.php). Där finns säkert de som kan.
Göran