Keikis på brudorkidé
Odla.nu |
Hej Marie,
Din planta låter riktigt blomglad! Keikin är ju av exakt samma gener så den kommer säkerligen vara mycket växt- och blomglad den också.
Jag har sett att keikis blommar i mycket liten storlek, speciellt när den fortfarande sitter kvar på stängeln. Oftast tar det dock flera år för blomning, så grattis!
.
Vänligen,
Björn