Keikis på brudorkidé

Odla.nu |

Hej Marie, Din planta låter riktigt blomglad! Keikin är ju av exakt samma gener så den kommer säkerligen vara mycket växt- och blomglad den också. Jag har sett att keikis blommar i mycket liten storlek, speciellt när den fortfarande sitter kvar på stängeln. Oftast tar det dock flera år för blomning, så grattis! . Vänligen, Björn