Beläggning på grenar och stammar

Odla.nu |

Hej! Det låter som ullöss. Dessa är rätt så svårbekämpade, men försöka duger ju. Håll dem dock borta från andra växter, de smittar nämligen mycket lätt och du får också städa noga i omgivningen där växten har stått. Här finns råd om hur du kan göra ett försök att bli av med dem: [Löss och sånt](https://www.odla.nu/inspiration/loss-sant) [Sköldlöss](https://www.odla.nu/inspiration/hjalp-skoldloss) [Ullöss](https://www.blomsterframjandet.se/website1/1.0.1.0/162/1/index.php) Med vänlig hälsning Sylvia