Ja, det finns numera en namnsort som heter 'Polar' och ska gå bra i zon 4. Titta här: Sylvia
Buxbom Odla.nu | 11 december 2025 Ja, det finns numera en namnsort som heter 'Polar' och ska gå bra i zon 4. Titta här: Sylvia Föregående Nästa