Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          4 sidor V  < 1 2 3 4 >  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Trollpacka med mera..., en som stökar till eller hur är det egentligen;en människa?
          fuchsian
          Inlägg 30-10-2010, 17:41
          Länk hit: #41


          Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem sedan:
          31-05-2010
          Medlem nr: 30 760



          CITAT (Fenja @ 30-10-2010, 18:18) *
          Vad bra att du håller med, då behöver ju inte det förklaras närmare! Synd bara att en lögnhals som du ska göra sig till förebild för någon som Solis...
          Mvh
          Fenja


          Fattar du inte att ditt inlägg om mig får det svaret du förväntar dig att få.

          Du snackar om att ljuga? Hur ren är ditt eget samvete?

          För sista gången;; ---bevisa lögnerna, annars håll käft! du hackar ju på om samma sak, lär du dig inget annat????? ...Fuchsian .......
           
          Citera
          Anma
          Inlägg 30-10-2010, 17:51
          Länk hit: #42


          Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem sedan:
          02-05-2005
          Medlem nr: 5 642



          CITAT (malcolm @ 30-10-2010, 17:59) *
          Nu skrev silos inte att hon ÄR en eremit utan att hon mer eller mindre kunde känna sig som en emellanåt, tycker denna tråd har tagit vändningar om hårklyverier och märkningar av ord där man vill "sätta dit" någon.

          Jag vet inte om du syftar till mig, men jag var inte ute efter att sätta dit någon, inte heller om hårklyverier. Jag tyckte det var ett intressant ämne och försökte att förstå hur stintan tänker. Men nu är ju det samtalet klart.
           
          Citera
          Anma
          Inlägg 30-10-2010, 17:59
          Länk hit: #43


          Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem sedan:
          02-05-2005
          Medlem nr: 5 642



          CITAT (silos @ 30-10-2010, 18:09) *
          VAD betyder detta:OT som jag har sett ibland i trådar?

          Det kommer från engelskans
          Off Topic
          och betyder "utanför ämnet".
          Alltså att man diskuterar något som egentligen inte hör till trådens ämne.
          På många forum är det stenhårt att man inte får diskutera något annat än just trådens ämne i en tråd, men så är det inte här på Odla. Jag brukar ibland ändå be om ursäkt för OT, oftast för att på så sätt förklara för trådstartaren att jag är medveten om att jag är utanför trådens ämne, men vill ändå diskutera det jag skriver om.

           
          Citera
          xlxl67
          Inlägg 30-10-2010, 19:25
          Länk hit: #44


          Medlem
          Antal inlägg: 1 870
          Medlem sedan:
          12-08-2009
          Medlem nr: 25 446



          CITAT (Anma @ 30-10-2010, 12:08) *
          Förlåt att jag svarar i silos ställe.
          Man kan vara jätteeremit IRL, men väldigt synlig på nätet. Så är det, finns fler exempel än bara silos. Inget fel i det tycker jag.

          Silos, jag tror att du är en alldeles unik människa. Med fantastisk gåva att kunna skapa och helt underbara hundar.


          Håller med i detta. Iofs är alla unika wink.gif
          Jag kan själv känna mig som ett "ufo"/eremit ibland men det innebär inte att jag vill vara helt själv för det.
          Nätet är ett mkt bra ställe att hitta lika eller olika som man gillar. Ex odla.

          Jag gillar ditt kreativa tänk Silos men sprid inte ut det i för mkt nya trådar. Det är lättare att följa om det finns i färre wink.gif

          CITAT (Anma @ 30-10-2010, 13:51) *
          Jag håller inte med dig. Man kan också välja eremitliv IRL men vara väldigt social på nätet. Jag ser faktiskt inte motsättningen över huvud taget.


          Tycker om detta. I mina egna kreativa perioder väljer jag hellre att skriva än att umgås... Man vill ju vara social ändå för det mesta...

          CITAT (silos @ 30-10-2010, 14:54) *
          Simba min älskling rullar i gräset så fort det är torrt ute! wub.gif
          varför skulle jag vilja umgås med stressade människor när jag har så goa och kärleksfulla hundar i mitt liv?
          [attachment=55916:ig_r_022.JPG]


          Så här är det absolut ibland! yes.gif
           
          Citera
          silos
          Inlägg 30-10-2010, 19:37
          Länk hit: #45


          Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem sedan:
          02-08-2005
          Medlem nr: 6 292



          Jag skall ha det i åtanke.
          Jag har visst startat 3 nya trådar biggrin.gif MEN hur skall jag göra när jag vill skriva om helt olika tankar?
           
          Citera
          Fenja
          Inlägg 30-10-2010, 20:15
          Länk hit: #46


          Medlem
          Antal inlägg: 11 272
          Medlem sedan:
          27-02-2004
          Medlem nr: 2 892



          CITAT (fuchsian @ 30-10-2010, 18:41) *
          Fattar du inte att ditt inlägg om mig får det svaret du förväntar dig att få.

          Du snackar om att ljuga? Hur ren är ditt eget samvete?

          För sista gången;; ---bevisa lögnerna, annars håll käft! du hackar ju på om samma sak, lär du dig inget annat????? ...Fuchsian .......


          Jag har lika stor respekt för dig som när du i manlig skepnad uttalade dig om "dina" genetalier i ordalagen: Min ena pung...
          Alla vet vad du har gjort och vad du gör nu med, den enda som inte verkar lära sig är faktiskt du själv. Stackars sjuka ensamma kvinna...
          Mvh
          Fenja


          --------------------
          "För länge sen dyrkade Egyptierna katten som en gud.
          Det har katten aldrig glömt."
           
          Citera
          silos
          Inlägg 30-10-2010, 21:10
          Länk hit: #47


          Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem sedan:
          02-08-2005
          Medlem nr: 6 292



          CITAT (Fenja @ 30-10-2010, 21:15) *
          Jag har lika stor respekt för dig som när du i manlig skepnad uttalade dig om "dina" genetalier i ordalagen: Min ena pung...
          Alla vet vad du har gjort och vad du gör nu med, den enda som inte verkar lära sig är faktiskt du själv. Stackars sjuka ensamma kvinna...
          Mvh
          Fenja


          Varför inte maila med Fuchsian istället?Erat bråk har ingenting att göra med denna min tråd!!!
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 30-10-2010, 21:13
          Länk hit: #48


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          Jag har en känsla av att du är ute och cyklar nu Fenja eller har du bevis så lägg fram dom öppet.


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          silos
          Inlägg 30-10-2010, 21:22
          Länk hit: #49


          Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem sedan:
          02-08-2005
          Medlem nr: 6 292



          CITAT (Anma @ 30-10-2010, 12:08) *
          Förlåt att jag svarar i silos ställe.
          Man kan vara jätteeremit IRL, men väldigt synlig på nätet. Så är det, finns fler exempel än bara silos. Inget fel i det tycker jag.

          Silos, jag tror att du är en alldeles unik människa. Med fantastisk gåva att kunna skapa och helt underbara hundar.


          Tack Anma för dina goa ord här! smiley_small_hug.gif
           
          Citera
          fuchsian
          Inlägg 31-10-2010, 10:32
          Länk hit: #50


          Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem sedan:
          31-05-2010
          Medlem nr: 30 760



          CITAT (Fenja @ 30-10-2010, 20:15) *
          Jag har lika stor respekt för dig som när du i manlig skepnad uttalade dig om "dina" genetalier i ordalagen: Min ena pung...
          Alla vet vad du har gjort och vad du gör nu med, den enda som inte verkar lära sig är faktiskt du själv. Stackars sjuka ensamma kvinna...
          Mvh
          Fenja


          Fenja,

          Men herre gud vad du ljuger!!!!!!
          Gillar inte att ta detta i forum men du ville inte PM,
          Rena lögner.... vad hittar du dom egentligen? Jag har då inte varit en man i detta liv.
          Det enda du vill är att återkomma med samma inlägg sen Adams tider. Tyck då inte synd om mig, jag är ingen sjuk stackars ensamma kvinna ....... confused.gif Eller skriver du om dig själv, kanske, då kan jag förstå det hela. ....Fuchsian ......

          Och låt bli att komma med sån skit i Silos tråd! Ta det med mig istället!!!!!!

          Redigerat av fuchsian: 31-10-2010, 10:33
           
          Citera
          Fenja
          Inlägg 31-10-2010, 11:16
          Länk hit: #51


          Medlem
          Antal inlägg: 11 272
          Medlem sedan:
          27-02-2004
          Medlem nr: 2 892



          CITAT (*Stintan* @ 30-10-2010, 21:13) *
          Jag har en känsla av att du är ute och cyklar nu Fenja eller har du bevis så lägg fram dom öppet.


          Jag är inte ute och cyklar Stintan, dumt av mig att gå i klinch med människan bara... Det finns liksom tidigare så många som vill bli lurade men jag lägger ner här.
          Mvh
          Fenja


          --------------------
          "För länge sen dyrkade Egyptierna katten som en gud.
          Det har katten aldrig glömt."
           
          Citera
          fuchsian
          Inlägg 31-10-2010, 11:26
          Länk hit: #52


          Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem sedan:
          31-05-2010
          Medlem nr: 30 760



          En mycket osäker och tillomed feg människa är den som anklagar en annan om något och kan sen inte bevisa det ..... crazy.gif
          Visst ville jag ha reda på om jag har haft "en pung" som du påstår, men du är helt enkelt för feg.....Fy attan, säger jag bara? Kanske du har drömt det hela???
          Kan det då vara så att jag skrivit oklart, eller? fuchsian...
          Kom inte med något mera, utan leta upp punget.
           
          Citera
          fuchsian
          Inlägg 31-10-2010, 13:21
          Länk hit: #53


          Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem sedan:
          31-05-2010
          Medlem nr: 30 760



          CITAT (Fenja @ 31-10-2010, 11:16) *
          Jag är inte ute och cyklar Stintan, dumt av mig att gå i klinch med människan bara... Det finns liksom tidigare så många som vill bli lurade men jag lägger ner här.
          Mvh
          Fenja


          Stintan, Fenja,

          Det måste vara någon missuppfattning, felläsning, jag utryckt mej på fel sätt ex ex. för det Fenja har nu kommit med så många veckor att det är klart att jag vill veta orsaken!!!!! Detta låter så mysko och inte likt mig heller, så man blir nästan mörkrädd.
          Har Fenja fastnat i ett inlägg som hon tolkar som jag är en man osv......(skulle inte tala om nån pung, pga känsliga orsaker) Då vill jag nog veta det, annars ska du, Fenja, inte komma med det mera i framtiden.

          Sedan en undran, hur/när/var har jag lurat någon??? Inte medvetet i så fall och i bråktråden har vi ju utryckt saker med skoj, men inte nån annanstans.
          Har ni något vettigt att komma med? .. Fuchsian ....
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 31-10-2010, 14:39
          Länk hit: #54


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          Jag kan inte svara för det Fenja skrev, bara det jag skriver själv! Kanske har det något att göra med dina olika nick du haft vad vet jag...


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          fuchsian
          Inlägg 31-10-2010, 14:50
          Länk hit: #55


          Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem sedan:
          31-05-2010
          Medlem nr: 30 760



          Nej, Stintan det tror jag inte på utan att det måste vara nån missuppfattning, för jag har enbart haft denna nick och Tottes matte, så därifrån kan jag inte tänka mig sånt.

          Tänkte på att jag kan ha skrivit lite för hårt om den manliga sidan, men jag brukar inte gå under bältet, mer än när det gäller att män utnjyttjar barn. Då far jag upp i taket och önskar den som gjort det kastrerad.
          Mer om det har jag inte berört för det är ett sår hos mig som kanske inte läks nån gång.
          Brukar undvika dessa under bältet diskussioner, men ibland kan jag inte hålla tyst . ..Fuchsian....
           
          Citera
          silos
          Inlägg 31-10-2010, 15:01
          Länk hit: #56


          Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem sedan:
          02-08-2005
          Medlem nr: 6 292



          FUCHSIAN smiley_small_hug.gif !
          Jag önskar att du fortsätter att skriva här och i mina andra tråd!Jag gillar det som du skriver!BRYR DIG INTE OM VARKEN FENJA eller någon annan som kommer och tjafsa om gamla saker!!!
          Men du förstår väl att de älskar oss båda,men kan tyvärr inte visa på det på ett annat sätt!
          smiley_small_hug.gif
           
          Citera
          fuchsian
          Inlägg 31-10-2010, 15:24
          Länk hit: #57


          Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem sedan:
          31-05-2010
          Medlem nr: 30 760



          Stort tack Silos,

          Jag blev så himla ledsen att din tråd inte fick vara ifred. Jag vet inte vad Fenja menar, men när hon nu inte vill ta det gm PM, så vill jag släppa det.
          Det bör även hon göra i fortsättningen, eller undvika mig.

          Tänk, dessa små, obetydliga saker kan förstöra så mycket för andra som vill leva i fred. Stintan kunde nog inte heller ge svar på det, så då har hon ju ändå visat sin goda vilja och det räknas.

          Jag kanske nämnde igår att vi har en barndomsvän som vill dö och nu får vi samlas och ta hand om personen i fråga hur det än går. Men vi är rädda och det andra paret som är från barndommen, vi ska se till att h#n får den hjälpen och under tiden får vi hålla personen flytande.
          Jag förstod redan i somras att livet hadde en prövning åt h#n, nästan mer än h#n kan klara av.
          Vi ska göra vårat bästa, men sen är det inte i våra händer. En sak har alla sagt att H#n kommer inte bli gammal.
          H#N har även hamnat snett ekonomiskt, så vi tar oss an den biten också. Man förstår nog inte hur mycket man kan älska sin nästa förrän det händer något.

          Jag hoppas att du har haft en fin söndag. Själv har jag tagit det lugnt för vi sover inte som vanligt när vi vet att h#n kan göra det oundvikliga och vi har ca 40 mil dit där personen bor. .. Fuchsian ....
           
          Citera
          silos
          Inlägg 31-10-2010, 15:39
          Länk hit: #58


          Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem sedan:
          02-08-2005
          Medlem nr: 6 292



          Mina varmaste tankar är med er! smiley_small_hug.gif
           
          Citera
          Alexander-VG-zon...
          Inlägg 21-01-2011, 00:28
          Länk hit: #59


          Medlem
          Antal inlägg: 23 015
          Medlem sedan:
          13-08-2005
          Medlem nr: 6 358



          CITAT (fuchsian @ 31-10-2010, 14:50) *
          Nej, Stintan det tror jag inte på utan att det måste vara nån missuppfattning, för jag har enbart haft denna nick och Tottes matte, så därifrån kan jag inte tänka mig sånt.


          bryr er inte om att jag drar upp denna tråd och jag ber om ursäkt om någon tar illa vid av att jag gör såhär, jag ska bara säkra informationen här ovan. så att F inte tar veck det!

          Redigerat av flaxss: 21-01-2011, 00:28
           
          Citera
          fuchsian
          Inlägg 21-01-2011, 00:41
          Länk hit: #60


          Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem sedan:
          31-05-2010
          Medlem nr: 30 760



          CITAT (*Stintan* @ 30-10-2010, 21:13) *
          Jag har en känsla av att du är ute och cyklar nu Fenja eller har du bevis så lägg fram dom öppet.


          Stintan,

          Jag måste säga helt ärligt att jag fattar inte alls vad Fenja babblar om. Har tänkt efter det då det kom upp i november, men kan inte hitta förklaring till det.
          Jag vänder mig till dig för att du brukar hålla reda på saker och även att vi inte är bästis, så litar jag mest på dina ord än någon annans.
          Jag bad Fenja lägga fram mina sk. manliga genitalier och att jag uppträtt som man, men hon bara babblar om och om samma sak ----- utan bevis.

          det konstiga har hela tiden varit just detta att Fenja har inte skrivit vanliga inlägg till mig någonsin, utan när det hettar till, kommer hon som gubben ur lådan med sin "punghistoria" utan förklaring. Tänk på det du Stintan om du vet något om detta???

          För mig är det manliga aspekten något som jag inte skulle ens tänka på (pgr. det som jag varit med om som barn) annars har jag inget mot män i allmänhet, men där går min gräns. ... Fuchsian .....
           
          Citera

          4 sidor V  < 1 2 3 4 >
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 15-05-2024, 21:53
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon