"Witte tuin"

Odla.nu |

Om du med rubriken Witte tuin (=vit trädgård på flamländska) syftar på den som vi särjer, så går det bra att plantera i en stor, välisolerad kruka. Men de mår alltid bra av att stå i rabatten också. Sylvia