Vilken zon?

Odla.nu |

Hej! Sundsvall hör till zon 4. Du kan titta på den här! Det går faktiskt odla mycket där, de flesta perenner går bra, massor med buskar och träd och så förstås grönsaker. När du är i en plantskola så kika på etiketten på växten, där brukar det stå vilken zon den går i. Med vänlig hälsning Sylvia