Vad ska jag göra??!!
Odla.nu |
Hej!
Det är ju inte så uppmuntrande syn för nuvarande. Men det finns en hel del att göra för att få det snyggare. Ser dock ut att det behöver bredas ut för att bli stabil och snygg och på samma veva kan ni ju ordna till uteplats och rabatter.
Bildgoogla på , , [kallmurar](https://www.dinbyggare.se/communicate/artiklar/article.aspx?id=5255) och liknande. Klicka på länkarna att börja med.
Men om den var min slänt skulle jag fundera på en terrasserad mur som även innehåller uteplats och stödjer huset från olika sidor. Se t.ex. här: [mur av Keystone](https://www.flisbyab.se/Article.aspx?Id=1032)
Med vänlig hälsning
Sylvia