Vad gör vi nu?

Odla.nu |

Hej! Det var bra att ni rensade den, hoppas ni fick bort allt rotogräs också? På norrsidan av kullen kan ni t.ex. plantera ett par yviga ormbunkar intill någon sten. Bland ormbunkarna kanske det kan komma upp några krolliljor och bollökar? För att få lite höjd och struktur, kanske ett litet uppstammat miniträd också, typ bärapel e.d., men då jag inte vet i vilken zon ni bor, så kan jag bara komma med allmänna vink. Kolla gärna mina, det finns många! Med vänlig hälsning Sylvia