Vad är detta för växt?
Odla.nu |
Hej!
Lite svårt att se ännu när de bara har hjärtblad, men en vild gissning: [jättebalsamin](https://sv.wikipedia.org/wiki/J%C3%A4ttebalsamin), Impatiens glandulifera.
Med vänlig hälsning
Sylvia
Odla.nu |