Sköldlöss

Odla.nu |

Hej! Det är svårt att säga varför man får in dessa djur, men de är svåra att bekämpa. De kanske finns på plantan man köper som ägg, sådana är svårt att se. Efter vintern i förvaring kläcks äggen och angreppet är ett faktum. Här kan du läsa mer om detta besvärliga skadedjur: [sköldlöss](https://www.blomsterframjandet.se/website1/1.0.1.0/161/1/index.php) Med vänlig hälsning Sylvia