Rabarber på balkongen
Odla.nu |
Ja, i sådana där frigolitkrukor ska den nog klara sig. Jag vet inte vilka krukor Åhlens säljer, men det finns mycket snygga frigolitkrukor, [Lindesbergskrukan](https://www.madeinlindesberg.com/) att se här.
Om du t.ex. väljer krukan som heter Terracce så går det ju 2 plantor i den och så kan man ha något annat hängande från kanten, smultron t.ex.
Kogödsel kan du använda, finns i säck och man kan direkt plantera i den.