Persikoträd

Odla.nu |

Smaken är ju olika, precis som med äpplen: en gillar de söta, en annan vill ha de syrliga. Så tyvärr vågar jag inte säga vad som är godast, men du kanske kan läsa [denna tråd i Odlas Forum och få lite tips](https://www.odla.nu/forums/index.php?showtopic=54050&pid=578354&mode=threaded&start=#entry578354). Sylvia