Överblivet stenmjöl

Odla.nu |

Hej Ja, det går bra att använda stenmjöl, den innehåller ju massor av mineraler och spårämnen, dock inte kväve. Här kan du läsa en intressant artikel om . Med vänlig hälsning Sylvia