Ormar i paradiset

Odla.nu |

Det beror vilka ormar du har? Är det kopparormar, är de inte farliga, men är det huggormar, är det en annan sak. De brukar bo i stenrösen och liknande, så att göra sig av med sådana är en bra åtgärd. De kan förstås bo även under huset och det är ju en annan femma. Att strö aska runt tomtgränsen är en beprövad knep, att ta dit Anticimex brukar också hjälpa! Här finns mer att läsa: Sylvia