Orkidé bebisar
Odla.nu |
Hej Sophie,
Grattis till dina nya orkidéer. Att urskola orkidéfröplantor är intrikat och du kan läsa mycket om det i en diskussion som just nu pågår i [OrkidéPrat](https://www.neovita.com/orkideer/no.cgi?gem=visaFraga&postid=41452).
Bli medlem och läs!
Lycka till!
/ Björn