Orkidé bebisar

Odla.nu |

Hej Sophie, Grattis till dina nya orkidéer. Att urskola orkidéfröplantor är intrikat och du kan läsa mycket om det i en diskussion som just nu pågår i [OrkidéPrat](https://www.neovita.com/orkideer/no.cgi?gem=visaFraga&postid=41452). Bli medlem och läs! Lycka till! / Björn