Omplantering av pelargon

Odla.nu |

De ska stå ljust och varmt nu. Har du värme i uterummet, kanske med en värmefläkt, så går det bra där. Det ska vara ca 18-20 grader, alltså normal rumstemperatur. Varför inte i boningsrummets ljusaste fönster om du inte har värme i uterummet? Du har väl klippt dem också? Annars läs mer här: Sylvia