Nytt problem
Odla.nu |
Hej Nugga,
Så kul att du lyckats bra med dina plantor! Omplantering av plantorna kan du gärna göra. Hur du gör berättas om i min artikel på: [https://www.neovita.com/orkideer](https://www.neovita.com/orkideer) -> Råd -> Omplantering.)
Lycka till och hör gärna av dig med hur det går!
/ Björn