Nytt problem

Odla.nu |

Hej Nugga, Så kul att du lyckats bra med dina plantor! Omplantering av plantorna kan du gärna göra. Hur du gör berättas om i min artikel på: [https://www.neovita.com/orkideer](https://www.neovita.com/orkideer) -> Råd -> Omplantering.) Lycka till och hör gärna av dig med hur det går! / Björn