Namn

Odla.nu |

Hej, ursäkta sent svar. Jag hade inte satt just den rhododendronen då den inte är lika härdig som de andra utan klarar sig bara ner till 20 minusgrader. Vissa nätter kan det vara kallare än så. Jag hade satt den här rhododendronen  som är härdig till zon 4 :) Om man tycker att den blir för tor tillslut, de växer relativt långsamt kan man alltid klippa dem. //Anna Theorin