Magnoliasällskap
Odla.nu |
Tyvärr finns inget svenskt magnoliasällskap ännu, men kanske ni kan grunda ett? Efterlys intresserade på t.ex. Odlas och AoT:s Forum och grunda själva!
Riksförbundet för Svensk Trädgård [https://www.tradgard.org/](https://www.tradgard.org/) hjälper gärna till om man vill grunda en förening.
Sedan kan man länka den till Internationella Magnolia Society [https://www.magnoliasociety.org/](https://www.magnoliasociety.org/)
Sylvia