Jordgubbsträd
Odla.nu |
Tyvärr är den för känslig för våra vintrar. Har du ett uppvärmt uterum så kan du testa. Under sommaren, med långsam avhärdning, kan det dock stå ute.
Här kan du läsa mer: [https://sv.wikipedia.org/wiki/Smultrontr%C3%A4d](https://sv.wikipedia.org/wiki/Smultronträd)
Sylvia