Japansk rot

Odla.nu |

Är det denna du har: ? I så fall, ta in den i frostfritt. Låt övervintra torrt, ta fram den och plantera om i februari-mars. [Här om den på Forumet](https://www.odla.nu/forums/index.php?s=e4d86b86ded890da0723ba92cfa94cbb&showtopic=66611&pid=738114&mode=threaded&start=#entry738114). Sylvia