Japansk rot
Odla.nu |
Är det denna du har: ?
I så fall, ta in den i frostfritt. Låt övervintra torrt, ta fram den och plantera om i februari-mars.
[Här om den på Forumet](https://www.odla.nu/forums/index.php?s=e4d86b86ded890da0723ba92cfa94cbb&showtopic=66611&pid=738114&mode=threaded&start=#entry738114).
Sylvia