Hur delar man en orkidé

Odla.nu |

Hej Inger, Tack för din fråga. Kul att din Brudorkidé fått en keikei. För det är så de brukar kallas, småplantorna på stänglar. Du kan läsa om hur man sköter keikis i min artikel: Lycka till och hör gärna av dig om du har fler frågor! / Björn