Gazania

Odla.nu |

Skulle tro att det är Gazania 'Daybreak'. Den var visserligen inte ny för i år, men kanske hos just den affären? **Se här**: Den finns i många färgvarianter, du har fått tag i en ovanlig läcker färg! Pröva att övervintra svalt och ljust. Sylvia