Gazania
Odla.nu |
Skulle tro att det är Gazania 'Daybreak'. Den var visserligen inte ny för i år, men kanske hos just den affären?
**Se här**:
Den finns i många färgvarianter, du har fått tag i en ovanlig läcker färg!
Pröva att övervintra svalt och ljust.
Sylvia