Ett växthus med läckage och med egen vilja

Odla.nu |

Det var ju märkligt med sådant gråtfärdigt växthus! Någonstans ifrån måste ju vattnet komma in så det måste då vara taket om det itne är marken. Jag tycker att du bör ta kontakt med den svenska importören ([Willab](https://www.willabgarden.se/om-juliana/875)) av Juliana-växthus som tillverkas i Danmark och fråga vad du ska göra. De kanske har tätningslister som du i så fall bör få gratis. Ring dem och påtala ditt problem. Det är ju självfallet inte bra att växterna ständigt står med "blöta fötter", så någonting måste göras. Sylvia