ELLA?

Odla.nu |

Hej! Underbart med blomnamn på små töser! Här är en lista på namn med en "egen" blomma jag har samlat tyvärr hittade jag ingen 'Ella'. (Stella finns men det kanske inte hjälper här?) Därmed inte sagt att det inte finns. Försök fråga på Forumet, kanske någon känner till ett sådant namn? Sylvia