Drottningsko, Cypripedium reginae

Odla.nu |

Hej Berit, Tack för din fråga. Kul att du köpt en *Cypripedium reginae*. Det är en ståtlig orkidé. Får man fråga varifrån du köpte den och hur mycket den kostade? Odlingen för reginae är till största delarna som den beskrivs i . . Lycka till med odlingen och berätta gärna för mig hur det går! / Björn