Drottningsko, Cypripedium reginae
Odla.nu |
Hej Berit,
Tack för din fråga.
Kul att du köpt en *Cypripedium reginae*. Det är en ståtlig orkidé. Får man fråga varifrån du köpte den och hur mycket den kostade?
Odlingen för reginae är till största delarna som den beskrivs i .
.
Lycka till med odlingen och berätta gärna för mig hur det går!
/ Björn