Cymbidium

Odla.nu |

Hej Ida, Plantan du köpt är en Cymbidium. Planteringen skall vara som du har har den -- en del av bulben ovan mark. Framtida bulber kommer nog troligen vara helt ovan mark! . Lycka till! / Björn