Cymbidium
Odla.nu |
Hej Ida,
Plantan du köpt är en Cymbidium. Planteringen skall vara som du har har den -- en del av bulben ovan mark. Framtida bulber kommer nog troligen vara helt ovan mark!
.
Lycka till!
/ Björn
Odla.nu |