Full version: Facebook
aanderss
Sist jag skrev om facebook här var de några som aldrig skulle gå med där men nu är de fast där. Särskilt en man crazy.gif . Känn dig träffad
andersen
Det är inte jag iallafall.
Meriona
Nä och då rakt inte jag. wink.gif
Berith
Trodde aanderss pratade om mej men nu ser jag ju att det handlade om Facebook. Jag är inte med där.
aanderss
CITAT (Berith @ 10-06-2010, 18:25) *
Trodde aanderss pratade om mej men nu ser jag ju att det handlade om Facebook. Jag är inte med där.

hehe nä berith
Berith
CITAT (aanderss @ 10-06-2010, 23:35) *
hehe nä berith

Ja då vet jag inte vem du menar... dunno.gif
Alba
Om alla regar sig med sitt rätta namn hur hittar ni då varandra ?
På Odla är de flesta kända bara med sitt nick.
Husihelvete
Jag finns där, också. wink.gif
skånepåg
CITAT (Alba @ 11-06-2010, 13:29) *
Om alla regar sig med sitt rätta namn hur hittar ni då varandra ?
På Odla är de flesta kända bara med sitt nick.

Det finns grupper som heter Odla.nu tror jag, eller nått liknande där finns en del biggrin.gif
Platinum
Jag tillhör dem som inte är med på Facebook, men apropå Facebook har ni sett videon från Småstadsliv som handlar om Facebook?
renate
Jag är med och tycker det är kul.Är sällan på Odla numera.
Tikka
Jag var med i 1v förra året för att se vad för slags forum det var. Men just då kände jag att det inte var något för mig. Så jag gick ur.
ingrid fuxwall
Går in på Facebook men hur hittar man andra från odla?
Själv heter jag samma sak på alla ställen men det gör ju inte så många andra
Motti
Jag är med på facebook men inte tänker jag avslöja mitt namn här !aldrig efter att en av odliaterna nosat rätt på var jag bodde och vad jag heter ,jag hade inte ens lämnat ut min födelsedata mitt riktiga namn eller var jag bodde,ändå hade den här personen koll på vad jag hete och vart jag bodde !fruktamsvärt obehagligt !
Motti
Jag är med på facebook men inte tänker jag avslöja mitt namn här !aldrig efter att en av odliaterna nosat rätt på var jag bodde och vad jag heter ,jag hade inte ens lämnat ut min födelsedata mitt riktiga namn eller var jag bodde,ändå hade den här personen koll på vad jag hete och vart jag bodde !fruktamsvärt obehagligt !

Jag är med på facebook men inte tänker jag avslöja mitt namn här !aldrig efter att en av odliaterna nosat rätt på var jag bodde och vad jag heter ,jag hade inte ens lämnat ut min födelsedata mitt riktiga namn eller var jag bodde,ändå hade den här personen koll på vad jag hete och vart jag bodde !fruktamsvärt obehagligt !

Jag är med på facebook men inte tänker jag avslöja mitt namn här !aldrig efter att en av odliaterna nosat rätt på var jag bodde och vad jag heter ,jag hade inte ens lämnat ut min födelsedata mitt riktiga namn eller var jag bodde,ändå hade den här personen koll på vad jag hete och vart jag bodde !fruktamsvärt obehagligt !

Jag är med på facebook men inte tänker jag avslöja mitt namn här !aldrig efter att en av odliaterna nosat rätt på var jag bodde och vad jag heter ,jag hade inte ens lämnat ut min födelsedata mitt riktiga namn eller var jag bodde,ändå hade den här personen koll på vad jag hete och vart jag bodde !fruktamsvärt obehagligt !

ursäkta multibla innlägg har lite problem med datorn thumbdown.gif

ursäkta multibla innlägg har lite problem med datorn thumbdown.gif

ursäkta multibla innlägg har lite problem med datorn thumbdown.gif
ingrid fuxwall
Sak samma nu vet vi din åsikt
Dito Verde
CITAT (ingrid fuxwall @ 12-06-2010, 22:16) *
Går in på Facebook men hur hittar man andra från odla?
Själv heter jag samma sak på alla ställen men det gör ju inte så många andra


Hej Ingrid
Det finns två personer med ditt namn på facebook. Vem är du? Är du den utan bild?
Motti
Och ? confused.gif jag hade problem med datorn därför blev det många samma innlägg.All sin da !
ingrid fuxwall
CITAT (Dito Verde @ 12-06-2010, 23:16) *
Hej Ingrid
Det finns två personer med ditt namn på facebook. Vem är du? Är du den utan bild?

Jag är bägge, både den med och utan bild.
Dottern har lovat att komma hit och se till att jag blir bara en person, är lite svårt med vänner på olika ställen

CITAT (Motti @ 12-06-2010, 23:17) *
Och ? confused.gif jag hade problem med datorn därför blev det många samma innlägg.All sin da !

Det är jobbigt när datorn krånglar
Motti
Tror det är Odla som är problemet !har startat om datorn två gånger !ändå är det segt!när man gjort ett innlägg så ta det evigheter innan det reagerar Ju.
*Stintan*
CITAT (Motti @ 12-06-2010, 23:40) *
Tror det är Odla som är problemet !har startat om datorn två gånger !ändå är det segt!när man gjort ett innlägg så ta det evigheter innan det reagerar Ju.


Fast du kan ju lätt gå in och ändra och ta bort dubletterna i dina inlägg. Japp man får ha tålamod ibland och vänta istället för att klicka på skickaknappen mer än en gång.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon