Klint
Så nu sitter vi här...
Vi trivs så bra i Skåne det finns så mycket att se.Men i år tänkte vi oss en vecka med slappa dagar i solen coolgleam.gif och långa kvällar med grillos,vin i glasen och en härlig solnedgång i havet.
Men så sålde vi alltså husbilen och började leta stugor lite väl sent visade det sej. slap.gif Finns det någon här som kan tipsa om något ställe att bo i vi drömmer om att sitta och blicka ut med havet och bara vara till.absolut drömläge är Kivik Simrishamn Haväng! Varför skriver jag detta här?Jo ni brukar alltid ha nån lösning på alla problem Tar givetvis tacksamt emot tips från andra delar av landet! Vi tänkte dra iväg v:a 30
Usch blush.gif läste inlägget låter ju görbortskämt Ni tror väl inte att ja ä de? ohmy.gif
*Stintan*
På Blocket brukar det ju vimla av uthyrare.
andersen
Har du tittat på den här sidan?....uthyrning
Meriona
Stugnet

Den här är inte så dum heller....
Klint
Hej ! Stugnet var bra där kunde man efterlysa så nu ligger vi med där Hoppas!!
Myosotis
Om du kan tänka dig att titta ut över en insjö istället så är det här ett vackert ställe:

Hunseröd

(Jag känner dem så jag är partisk.)
netaave
Brukar gå och få stugor på campingarna ganska lätt även under högsäsong tycker jag.
Meriona
CITAT (Klint @ 09-06-2010, 15:12) *
Hej ! Stugnet var bra där kunde man efterlysa så nu ligger vi med där Hoppas!!


Håller tummarna!
Tyvärr är ju v30 mitt i storsemestern, många som vill ha stuga då....
Solstorm
CITAT (Myosotis @ 09-06-2010, 15:34) *
Om du kan tänka dig att titta ut över en insjö istället så är det här ett vackert ställe:

Hunseröd

(Jag känner dem så jag är partisk.)


Kikade runt på sidan. Oj så fint där var och så vackra omgivningar. Fast ridningen var dyr tycker jag. Skulle mycket väl kunna tänka mig hyra rum där om jag ska till de trakterna någon gång.
Myosotis
Ridning är dyr. Jämför med priser för turridning, fullständigt hutlöst tycker jag, men jag vet också att man inte blir rik på det (har jobbat som turridningsguide) för det är dyrt att ha häst. Men jag ska hälsa dem det, de är öppna för kritik.
Solstorm
Fast det var bara jag som tyckte det var dyrt. Egentligen så ska man väl jämföra med vad det kostar hos andra i närheten. Går det att hyra ut till de priserna så finns det ju ingen anledning att vara billigare. Jag tänkte på priset för en extralektion på ridskola och jämförde timpriset. Det kanske inte är någon bra jämförelse.
Myosotis
De har ju hästarna ändå så det kostar dem ju inget extra på så vis mer än deras tid, men jag tror att de tänker lite så här att om det hade varit jättebilligt eller gratis kanske de hade fått lägga ner mycket mer tid på det, och tid har de ont om. Vill någon verkligen prova på så har de råd att göra det, de har ju råd att åka på semester.
Klint
CITAT (Myosotis @ 09-06-2010, 15:34) *
Om du kan tänka dig att titta ut över en insjö istället så är det här ett vackert ställe:

Hunseröd

(Jag känner dem så jag är partisk.)



Det var jättefint där! Men det är havet som lockar än så länge(vi velar väl så länge att vi får va hemma whistling.gif )Ska spara tipset till ett annat år och iså fall blir det nog ingen ridning för vår del däremot cykelturer och det var väl billigt?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon