Maria i Helsingborg
Jag är för trött nu känner jag MEN jag hittade ett album med bilder som heter som min rubik.....och nu hittar jag dem inte igen! mad.gif

Hur blev din damm, undrar jag. Har du nya bilder?
Hannele
www.rtk.sll.se/publikationer/rtkinformerar/ 2003/RTK-info_5-03_innehall.pdf
Betty
Den länken funkar inte... huh.gif
KURT
CITAT (Betty @ 12-01-2004, 11:36)
Den länken funkar inte...  :huh:

Ta bort ett mellanslag så fungerar det, UTAN mellanslag .
Maria i Helsingborg
Ni får ursäkta men jag förstår inte riktigt vad jag ska med länken till pdf-filen...... huh.gif Missförstod du mig, kanske? Min fråga om dammen kom sig av att jag surfade runt mellan album här på odla i natt och sedan inte hittade tillbaka men var nyfiken på resultatet.

Vilka fantastiska sidor du har, Hannele! rolleyes.gif .....det är inte DÄR jag stött på dammen och Rigablommorna, va?!!........för jag hittar dem inte *känner mig dum*
Eva i Norrköping
Är det mina Rigablommor, och damm, som du far efter...?
I så fall ligger bilderna kvar i mitt album! smile.gif
Maria i Helsingborg
Jo, nog var det i er fina trädgård som jag droppade in inatt, Eva.......men jag måste ha varit ordentligt trött för inte hittar jag dammen jag såg ohmy.gif
Nåväl, en dag kanske jag faller över bilderna igen och då kan jag ju fråga rätt man/kvinna.......dji.......har jag gjort bort mig nu igen?? blink.gif
Eva i Norrköping
Ja, det slår mig just att jag faktiskt inte lagt in några bilder på dammen än i mitt album, trots att jag har minst hundra bilder... biggrin.gif
Så dammen kanske du sett hos någon annan...?
Maria i Helsingborg
"Nånannan" var ordet sa Bull rolleyes.gif..........den som letar skola finna.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon