Red Top
w00t.gif a0a.gif . Det är knappt man tror det är sant. no.gif Politikerna i Sundsvall måtte inte ha mkt att göra.
Sussie F-Flower
CITAT (Red Top @ 02-06-2010, 21:19) *
w00t.gif a0a.gif . Det är knappt man tror det är sant. no.gif Politikerna i Sundsvall måtte inte ha mkt att göra.



Instämmer! Tur att dom fick tillbaka sin soffa i alla fall. Den såg mysig ut. biggrin.gif
Ralf
Det här är nån sorts tryggehsprogram som man tillämpar över hela Sverige. Jag var emd o byggde ett nytt bostadsområde. Då granskade man projektet med hänsyn till trygghet, bla ska man inte kunna gömma sig och överfalla medborgare. I samma programms anda ser man över gångtunnlar o målar dem tex vita o reparerar belysning.
Det här är alltså ingenting specifikt för Sundsvall.
Meriona
Ja jösses. Jag saknar ord.
Men det var en jä-a läcker soffa! Tyvärr lite för stor för min balkong, annars hade jag lagt ett bud! w00t.gif
Huggorm
Tja vad är det för politiker som regerar i Sundsvall? Sossar sedan urminnes tider tongue.gif
AndersKbg
CITAT (Huggorm @ 03-06-2010, 15:27) *
Tja vad är det för politiker som regerar i Sundsvall? Sossar sedan urminnes tider tongue.gif

Inte ett skit förvånad.

"Om inte jag har en sån soffa så ska ingen annan få ha det heller."
pimpim2
Ett alternativ vore att stifta en lag om att våldtäcksmän måste använda sig av en sån här soffa.
andersen
CITAT (Huggorm @ 03-06-2010, 15:27) *
Tja vad är det för politiker som regerar i Sundsvall? Sossar sedan urminnes tider tongue.gif


Nja det finns några moderater åxå. Tog bort en länk som jag inte fick att fungera.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon