Meriona
Redigerat av andersen: Idag, 45929 gånger.
Varför står det så, andersen?

Det ser ut som ett missbildat klövdjur, jag undrar om det inte är en get-abort eller liknande? dunno.gif
Huggorm
CITAT (Meriona @ 29-05-2010, 22:21) *
Redigerat av andersen: Idag, 45929 gånger.
Varför står det så, andersen?

Det ser ut som ett missbildat klövdjur, jag undrar om det inte är en get-abort eller liknande? dunno.gif

En riktigt stor get om aborterna skall bli så stora
Christina i Taxinge~
***brrr....*** vilket läskigt "föremål"....eller vad det nu är.

Den här är också "hittad", men i havet:

[attachment=50511:weird_creature_lg.jpg]
Meriona
CITAT (Huggorm @ 29-05-2010, 22:23) *
En riktigt stor get om aborterna skall bli så stora


Kalvabort då. Inte f-n är det en utomjordling iallafall.
Huggorm
CITAT (Meriona @ 29-05-2010, 22:26) *
Kalvabort då. Inte f-n är det en utomjordling iallafall.

Nej, någon utomjording är det nog inte. Som sagt ett klövdjur, men vad har hänt med huvudet? Missbildning?
andersen
CITAT (Meriona @ 29-05-2010, 22:21) *
Redigerat av andersen: Idag, 45929 gånger.
Varför står det så, andersen?

Det ser ut som ett missbildat klövdjur, jag undrar om det inte är en get-abort eller liknande? dunno.gif


Ang redigerat 45929 gånger. Så står det för mina problem att stava, jag har stora problem med att bokstäver bråkar med mej, det heter dyslexi i början när jag var på det här forumet så fick jag förklara det för alla att jag har dom problemen, men i takt med att jag skriver mer och mer så har jag blivit bättre, men jag har svårt att skriva och det tar tid och det blir många redigeringar innan jag blir klar med ett inlägg.
Piccante
Jag tvivlar på att rymden är befolkad av klövdjur. Det måste vara en missbildad kalv eller något.
theseraphim
Måste vara svårt att ratta ett ufo med klövar....
Kryddan03
CITAT (theseraphim @ 30-05-2010, 00:43) *
Måste vara svårt att ratta ett ufo med klövar....

De kanske tycker det är jättemärkligt hur vi kan "ratta" en rymdfarkost med fingrar. giggle.gif
Motti
Vad det Mona Sahlin då sos.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon