Christina i Taxinge~
GRATTIS
alla födelsedagsbarn!


Och särskilt grattis till Sussie F-Flower!
Aqvakul
Stort Grattis till Sussie och ni andra som fyller år i dag!

rose.gif blomma.gif yaay.gif hbd.gif yaay.gif blomma.gif rose.gif

Biggan_
Grattis Sussie och Dealer och ni andra som också fyller år!

Irene_L
Ett stort grattis till alla som fyller år idag!



Ett extra grattis till Dealer och Sussie F-Flower!
Peztis
blomma.gif Haddenäran! blomma.gif
titti49zon6
Grattis Dealer och Sussie F-Flower rose.gif rose.gif rose.gif
Myosotis
Grattis på födelsedagen! kompiskram.gif
vitavargen
Grattis!
zissi
blomma.gif Grattis!
blomkronan
STORT GRATTIS TILL MIN VÄN SUSSIE
[attachment=49906:till_Sussie.jpg]


Och ett stort grattis till Dealer och ni andra som fyller år i dag yaay.gif
Sussie F-Flower
Nämen!!! blush.gif Tusen tusen Tack för alla Grattishälsningar! smiley_small_hug.gif
Det värmde verkligen! tongue.gif

Grattis vill jag också säga till Dealer blomma.gif , samt till alla de andra som fyller år idag! blomma.gif

Nu har precis de sista gästerna åkt och jag fick skynda mig att plocka in alla växter från altanen.
Hualigen! 2 minus på norrsidan och 1 plus på södersidan huset. Altanen är på södersidan, hoppas att sådderna inte tagit någon skada. crying.gif

Jag har bl.a. fått en ros som heter Macy's Pride. yahoo.gif Crémevita blommor ska det bli... Längtar... wub.gif
Åsså har jag fått presentkort på Bauhaus så jag kan köpa lite smått och gott när jag ska bygga växthuset. laugh.gif Men DET kommer att ta tid, kära vänner....

Tack ännu en gång!
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon