Lilla hjärtat
Hej!

Just nu är jag så glad att jag bara måste dela med mig. Sådde backsippa och kronklematis tidigare i våras och nu har små plantor tittat upp. Är alldeles till mig. Trodde inte att det skulle hända någonting. I går upptäckte jag dessutom en liten späd planta blå bergvallmo preics ovanför jordytan. Tjohoo!

Mer om de små sådderna

Trevlig kväll!
//Linda
Helen i Piteå Zon 5
Jaaaa! Visst blir man både glad och lycklig över frön som gror yes.gif
Vilken fin blogg du har, ska läsa lite mera där smile.gif
Lilla hjärtat
Jaa, verkligen! Det är som små mirakel smile.gif

Tack!! Kul att du vill läsa.

Ha det gott!!
//Linda

Ps! Och vilken fin blogg DU har. Var inte och kikade och ska genast åka till Jula för "kaffelurar". Tack för tipset ;o) Vad är det för stora vita lådor du har dina sådder i? De ser väldigt rymliga och bra ut.
Helen i Piteå Zon 5
Kul att du tittade in i min blogg också smile.gif att blogga var något jag trodde att jag aldrig skulle göra, tyckte det räckte med hemsidan... Man ska aldrig säga aldrig! biggrin.gif
Dom stora lådorna har jag fått av några trädgårdsvänner, det är lock till någon produkt som dom har haft på sina jobb!!! minns inte vad det var... men som lådor i växthuset är dom helt perfekta.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon