Full version: Enkäten
zaaritha
Kan tyvärr ej svara på den!
Har försökt----händer absolut inget!
Aqvakul
jag hade inga problem med den... lite intetsägande frågor, men tekniskt fungerade det perfekt...
hattstugan


Hade inga problem med den alls!!!
Peztis
Samma som för Aqvakul...
Dock en möjlighet att få säga vad man tycker behöver förbättras!
ängsvädd
CITAT (zaaritha @ 22-01-2010, 20:53) *
Kan tyvärr ej svara på den!
Har försökt----händer absolut inget!

Det gjorde det inte för mig först för bilder o länkar är blockerade av säkerhetsskäl. Högst upp i mejlet finns en list som säger Visa innehåll eller något liknande, jag klickade på den listen o då funkade det.
Huggorm
Funkade för mig, men när jag var klar och tryckte på knappen kom jag till en tom, vit sida. Vet inte om datan kom fram eller om allt havererade.
*Stintan*
CITAT (Huggorm @ 22-01-2010, 21:12) *
Funkade för mig, men när jag var klar och tryckte på knappen kom jag till en tom, vit sida. Vet inte om datan kom fram eller om allt havererade.


Det var nog för att sidan var nerscrollad så långt dvs jag fick scrolla upp för att se att det var odlas sida.

Annars fungerade det hur bra som helst men fick klicka på listen upptill först eftersom det var blockerat av säkerhetsskäl.
Håller med Aquakul angående frågorna.
Myosotis
unsure.gif Enkät?
*Stintan*
Titta i din mail.
4:an
Fungerade bra för mig men kom också till en vit sida när jag skickat svaret!
Myosotis
CITAT (*Stintan* @ 22-01-2010, 22:02) *
Titta i din mail.

dunno.gif Tomt!
Gillan
CITAT (Myosotis @ 22-01-2010, 22:10) *
dunno.gif Tomt!



Men, visst borde du fått det sista brevet från Odla som frågar vad du tycker? Kolla en gång till Myosotis! Brevet heter "undersökning från Odla.nu"

prova med den här http://www.odla.nu/enkat2010.shtml

Jag fick också en helvit sida när jag svarat och jag är inte helt säker på att svaret gick fram dunno.gif . Dessutom så såg det ut som om jag lätt kunde svara en gång till. Hur ska man tolka det? Som om att svaret inte gick fram eller att man kan svara hur många ggr man vill??
Myosotis
CITAT (Gillan @ 22-01-2010, 22:26) *

Japp, det gick! Tack för länken! Konstigt att man inte kunde kryssa i flera alternativ. Mina katter upphörde just att existera då jag kryssade i "andra husdjur" för hönsen.

Efteråt stod det "tack för din medverkan", men man fick scrolla upp en bra bit för att hitta dit.
Gillan
CITAT (Myosotis @ 22-01-2010, 22:34) *
Japp, det gick! Tack för länken! Konstigt att man inte kunde kryssa i flera alternativ. Mina katter upphörde just att existera då jag kryssade i "andra husdjur" för hönsen.

Efteråt stod det "tack för din medverkan", men man fick scrolla upp en bra bit för att hitta dit.



Bra att det gick bra tummenupp.gif . Men inte sjutton hittade jag nåt "Tack för medverkan". Jag tittade nog inte tillräckligt noggrannt. Ska testa en gång till och hoppas på att det inte går att svara en gång till yes.gif
Anki på Öland
CITAT (Gillan @ 22-01-2010, 22:45) *
Bra att det gick bra tummenupp.gif . Men inte sjutton hittade jag nåt "Tack för medverkan". Jag tittade nog inte tillräckligt noggrannt. Ska testa en gång till och hoppas på att det inte går att svara en gång till yes.gif

Man fick scrolla tillbaka upp på sidan för man hamnade längst ner:)
Anki
Alexander-VG-zon3
CITAT (Myosotis @ 22-01-2010, 22:10) *
dunno.gif Tomt!


jag fick inte heller något i mailen. så tomt här med.
Red Top
En fråga till Myo och flaxss: Brukar ni få nyhetsbrev från Odla.nu? Dvs. har ni anmält att ni vill ha det? Alla som står på den listan borde ju ha fått mailet, eftersom det automatiskt går ut till alla på listan.

Övrigt: Håller med Myo om att det var dumt att man inte kunde svara på fler alternativ. Jag har t ex inte bara ett huvudintresse i trädgården och jag odlar både i lägenhet och i sommarbostaden som varken är villa, radhus eller gård. Men gård låter ju flott. giggle.gif

Dessutom undrar jag om enkäten var avsedd för forumet eller kanske bara avsåg Odla.nu:s hemsida. Jag tror det senare.
Alba
Instämmer med Red Top.
Jag uppfattade också som den gäller Odlas hemsida.
Det är nog alla som anmält sig till nyhetsbrevet som får enkäten också.
Jag tycker också att man skulle ha flera svarsalternativ
Myosotis
CITAT (Red Top @ 23-01-2010, 06:13) *
En fråga till Myo och flaxss: Brukar ni få nyhetsbrev från Odla.nu? Dvs. har ni anmält att ni vill ha det? Alla som står på den listan borde ju ha fått mailet, eftersom det automatiskt går ut till alla på listan.

Nej, jag får inte nyhetsbrevet. Misstänkte att det berodde på det.
Alexander-VG-zon3
CITAT (Red Top @ 23-01-2010, 06:13) *
En fråga till Myo och flaxss: Brukar ni få nyhetsbrev från Odla.nu? Dvs. har ni anmält att ni vill ha det? Alla som står på den listan borde ju ha fått mailet, eftersom det automatiskt går ut till alla på listan.


AHHH se där. det var ju enkelt att förstå tummenupp.gif
Skruttis
Jag får nyhetsbreven men någon enkät har jag däremot inte fått.
Mysko..... g.gif
Anma
Jag fick den men struntade i att svara efter att gått igenom svaren. Jag är ju aldrig inne på odla.nu, jag håller till på odla.nu/forums giggle.gif
ängsvädd
Mig veterligen har jag aldrig anmält att jag vill ha nyhetsbreven, men jag har börjat få dem iaf - samt enkäten. Jag kan ju ha kommit åt anmälningen av misstag i o för sig.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon