Full version: Näää
Alba
nu har de vaknat igen - spammarna.
Hej igen
CITAT (Alba @ 31-12-2009, 22:31) *
nu har de vaknat igen - spammarna.

Och de kommer att spamma så länge forumägarna tillåter.

Jo jag vet att man inte ska börja en mening med "och" tongue.gif
Monaxe
Och det är därför jag lagt av, jag orkar inte mer med allt spam.
De flesta droger lämnas det ju länkar till, men när det gäller porren så är det inte ens länkar alla gånger utan man hamnar mitt uppi en porrbild när man ska skriva i tråden att man har anmält spammet....trevligt...god jul liksom...eller?

Jag tycker att detta sköts miserabelt från adm sida, vilket jag också sagt ett flertal gånger...att låta spam med i vissa fall livsfarliga droger, ligga kvar i flera timmar...det är dåligt.

Att sedan bara ta bort spammen utan att blocka den sk medlemmen...ja vad ska man säga? Det har hänt alldeles för många gånger och jag undrar varför? Om man kan bli avstängd för man har dubbla nick, varför händer det då ingenting när man förgiftar hela forumet, utan man låter den sk medlemmen ligga kvar, med fri möjlighet att peppra forumet med nya droger eller porrbilder. Kanske är det dags för adm för detta forum att lämna över till någon som är intresserad och har tid.

Over and out från Monaxe
Inga från Närke
Blockera medlemen är nog inte så lätt för man kan ju registera sig med olika namn och från olika datorer. Tycker vi inför 2010 kan hjälpas åt att skicka mejl till Göran med uppgifter så att han kan ta bort det snabbt och enkelt så slipper ju de flesta se det.
Ser ju ibland att det är många som går in och läser men ingen anmäler, det är bara vissa. Läs inte tråden eller öppna den man ser ju att det är spam på texten och då kan man mejla Göran att tråden finns och var så tas den bort rätt så snabbt.

God forsättning på 2010
Klura
Jag tycker mig ha läst i någon annan tråd att det har föreslagits att forumet ska ha moderatorer.
Varför verkar dom emot det?
Det räcker ju med att några får rättigheten att ta bort inlägg.
Moderatorerna behöver ju inte ha tillgång till själva Admindelen.

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon