Sidor: 1, 2
Peztis
Hur brukar du göra? Loggar du alltid in dig så fort du hälsar på här i forumet eller tittar du alltid förbi som gäst?

Tittar man på siffrorna så är det alltid 400-500 personer som är här men endast ett fåtal verkar logga in sig.
Berith
Jag är alltid inloggad anonym - vilket inte är detsamma som att vara här som gäst. Och som gäst måste man logga in för att kunna läsa allt och skriva.

Antar att det eg är så du menar? smile.gif

Och jag troooor att dom där 400-500 inberäknar alla besökare på Odla, inte bara här på forumet... g.gif

Jag loggar alltså aldrig in mej eftersom jag aldrig loggar ut. Är jag utloggad och måste logga in beror det på nåt annat.
Christina i Taxinge~
Jag är alltid inloggad men anonym.
Det blev så redan från början (många år sedan).
Eftersom jag har så lång signatur kändes det som att mitt namn alltid syntes mest av de inloggade......och det kändes lite skämmigt.....att jag alltid var här. Men egentligen gör jag ju många andra saker och tittar förbi här ibland.

Anonym av gammal vana alltså! smile.gif
Och jag inbillar mig att det inte behöver spela nån roll för någon annan.... egentligen.



Aqvakul
Jag är alltid inloggad (synligt)...

Peztis
Hade inte en aning om att man kunde logga in sig som anonym!

Frågan är alltså eg om man alltid logga in sig eller om man bara tittar som gäst. Jag tror jag uppdaterar omröstningen!
*Stintan*
Jag är alltid inloggad och som anonym. Loggar aldrig ur själv.
Peztis
Äh, skit också! Då försvann ju siffrorna!!! Och jag tror inte att man kan rösta mer än en gång.

Jaja, nu vet jag det...
Berith
En sak till! yes.gif Om man inte gör nånting här inne på 15 minuter så försvinner man ju i statistiken på framsidan. Varje gång man ser sej själv där så är det ju för att man just gjorde nånting - tittade på statistiken alltså.

Det ser alltså inte ut som om man är på forumet 24 timmar om dygnet om man förblir inloggad.
Anki på Öland
CITAT (*Stintan* @ 16-12-2009, 14:22) *
Jag är alltid inloggad och som anonym. Loggar aldrig ur själv.


Loggar heller aldrig ut, men är inte anonym.
Anki
Nauti
Om man inte är inloggad finns inte "Nya inlägg"-funktionen tillgänglig och utan den skulle jag aldrig orka med ett enda forum tongue.gif
Myosotis
Loggar aldrig ut. Däremot blir jag ofta utkastad (instabil uppkoppling) och loggar då in på nytt, aldrig som anonym. När jag var ny här läste jag alltid som gäst tills jag ville skriva något, men sen upptäckte jag "gå-till-första-olästa-inlägget"-funktionen, den vill jag inte vara utan!! Dessutom har jag ändrat till 1600 pixlar för att slippa reklamen, som gäst blir trådarna jättesmala, det är bara jobbigt.
Alba
Loggar alltid in....som anonym.
Berith
CITAT (Alba @ 16-12-2009, 14:39) *
Loggar alltid in....som anonym.

Du säger att du alltid loggar in - varför loggar du ut? Om det nu är så du menar... rolleyes.gif
Gudrun i Göteborg
Jag loggar aldrig ut. Och är aldrig anonym.
herkules
jag loggar bara in om jag vill svara på något eller läsa/skriva pm
Christina i Taxinge~
CITAT (Berith @ 16-12-2009, 14:27) *
En sak till! yes.gif Om man inte gör nånting här inne på 15 minuter så försvinner man ju i statistiken på framsidan. Varje gång man ser sej själv där så är det ju för att man just gjorde nånting - tittade på statistiken alltså.

Det ser alltså inte ut som om man är på forumet 24 timmar om dygnet om man förblir inloggad.



Hmmmm.......det är ju just det där som jag har så svårt för......att fatta, verkar det som.
Lika bra jag fortsätter som anonym, så slipper jag se min signatur! flirting.gif


Eva i Höga
Jag loggar alltid in med mitt namn!
Alexander-VG-zon3
jag loggar in mig, jag är inte som gäst. men däremot är jag anonym.
Anma
Jag blir automatiskt inloggad så fort jag går in på odlas forum, förutom en gång i veckan när jag rensat mina cookisar, då får jag snällt logga in mig igen. Men jag är alltid inloggad som anonym, om jag inte jag råkat glömma att klicka i den rutan. Då ändrar jag så fort jag upptäcker det.
Är aldrig här som gäst.
Alba
CITAT (Berith @ 16-12-2009, 14:40) *
Du säger att du alltid loggar in - varför loggar du ut? Om det nu är så du menar... rolleyes.gif



yes.gif
För att spara ström........på natten sover jag ju. d010.gif
Aqvakul
Förvånansvärt populärt att vara anonym...
Alba
Loggar alltid in som anonym......då jag loggar in.
Det händer ju att man åker ur ibland eller när man rensat cockies.

Kände att kan måste förtydliga mig liiiiite. happy.gif

CITAT (Aqvakul @ 16-12-2009, 18:42) *
Förvånansvärt populärt att vara anonym...



Ja vi smyger som små hustomtar här utan att synas.
Tipp tapp tipp tapp ♪♫♪♫☺
sommarhumla
Jag kan surra runt som gäst en kort stund, men sedan loggar jag alltid in mig.
Noak
Alltid inloggad, alltid anonym.
Rose
CITAT (Aqvakul @ 16-12-2009, 18:42) *
Förvånansvärt populärt att vara anonym...
Självklart väljer man att vara anonym, annars är det alltid nån som håller koll på vad man gör ju. wink.gif
Berith
CITAT (Alba @ 16-12-2009, 18:40) *
yes.gif
För att spara ström........på natten sover jag ju. d010.gif

Ja men du behöver ju inte logga ut bara för att du stänger av datorn. Bara att stänga ner sidan ju. yes.gif
Tobb
jag orkar aldrig logga ut mig så jag är ständigt inloggad tongue.gif
Meriona
Det händer att jag är gäst när jag vet att jag ändå inte har tid att svara (som på jobbet ibland). Loggar sällan in som anonym, då ska det vara en särskild anledning, som att jag vill testa nåt eller så. Annars så syns jag nog för det mesta. Och loggar ut gör jag, jag måste ändå logga in igen iallafall, om det inte går väldigt kort tid emellan. Fråga mig inte varför det är så, för jag har fyllt i att jag vill fortsätta vara inloggad.

Alba
CITAT (Berith @ 16-12-2009, 20:19) *
Ja men du behöver ju inte logga ut bara för att du stänger av datorn. Bara att stänga ner sidan ju. yes.gif


Det är så jag gör. Förklarade mig dåligt. duh.gif
Hej igen
Alltid anonym.
emmas matte
alltid inloggad, synlig
renate
Loggar aldrig ut men har jag inte varit här på ett tag måste jagloggar in på nytt.Loggar in anonymt,hur gör man då?
netaave
Loggar oftast in om jag är utloggad, man blir ju det automatiskt ibland. Är aldrig anonym.
Eva i Skåne
Jag läser ibland som gäst, loggar in om jag vill skriva nåt.
Sedan ett par åt tillbaka loggar jag alltid in som anonym.
Berith
CITAT (Alba @ 16-12-2009, 20:52) *
Det är så jag gör. Förklarade mig dåligt. duh.gif

Du! Då förstår jag preeeeecis. yes.gif

Fick förresten logga in idag av nån anledning, och då gjorde jag det anonymt.
Alba
CITAT (renate @ 16-12-2009, 22:31) *
Loggar aldrig ut men har jag inte varit här på ett tag måste jagloggar in på nytt.Loggar in anonymt,hur gör man då?


När du loggar in med ditt nick och lösenord finns det en liten ruta att markera i om man vill logga in som anonym.
Irene_L
Är alltid inloggad...alltid anonym.
Aqvakul
Eftersom de flesta "veteranerna" loggar ion anonymt, så tänker inte jag heller "skylta" i fortsättningen...
Rosmarin
Jag brukar logga in synligt. Händer någon gång ibland att jag loggar in anonymt. Jag loggar aldrig ut, datorn loggar nog ut mig under natten verkar det som.
Alba
CITAT (Aqvakul @ 17-12-2009, 10:03) *
Eftersom de flesta "veteranerna" loggar ion anonymt, så tänker inte jag heller "skylta" i fortsättningen...


Jag blev så trött på alla kommentarer........är du inne på Odla jämt, sitter du i chatten nu igen.

"Alla" är väl att ta i men det räcker med några som gör det då tröttnar man.

Inget fel i att logga in anonymt eftersom den möjligheten finns.....gör du så.
Irene_L
CITAT (Alba @ 17-12-2009, 10:46) *
Jag blev så trött på alla kommentarer........är du inne på Odla jämt, sitter du i chatten nu igen.

"Alla" är väl att ta i men det räcker med några som gör det då tröttnar man.


Precis...så var det för mig också!
kompiskram.gif
Bettis
CITAT (Aqvakul @ 17-12-2009, 10:03) *
Eftersom de flesta "veteranerna" loggar ion anonymt, så tänker inte jag heller "skylta" i fortsättningen...

rotfl.gif blev du lite putt flirting.gif giggle.gif

Jag loggar heller aldrig ut utan är anonym coolgleam.gif
*Stintan*
CITAT (Aqvakul @ 17-12-2009, 10:03) *
Eftersom de flesta "veteranerna" loggar ion anonymt, så tänker inte jag heller "skylta" i fortsättningen...


naughty.gif låter som en liten gosse i trotsåldern, fast vetesjutton om du får räknas som veteran ännu giggle.gif
Biggan_
Jag är också alltid inloggad och anonym! ninja.gif ...inte för att jag har någonting att dölja, men känslan av att någon kan följa en i spåren och kontrollera vad jag läser, gör eller när jag är inne på forumet, gör att jag vill ha det så.

Meriona
CITAT (Alba @ 17-12-2009, 10:46) *
Jag blev så trött på alla kommentarer........är du inne på Odla jämt, sitter du i chatten nu igen.


OJ! Det har jag inte tänkt på, att det kan finnas folk i chatten, jag har alltid tänkt att "inga namn, ingen där".
Tänk vad man lär sig hela tiden! blush.gif
Anma
CITAT (Alba @ 17-12-2009, 10:46) *
Jag blev så trött på alla kommentarer........är du inne på Odla jämt, sitter du i chatten nu igen.

"Alla" är väl att ta i men det räcker med några som gör det då tröttnar man.

Inget fel i att logga in anonymt eftersom den möjligheten finns.....gör du så.

Man kan ju undra hur de visste det, om de själv inte alltid är på odla... giggle.gif
Alba
CITAT (Anma @ 17-12-2009, 13:28) *
Man kan ju undra hur de visste det, om de själv inte alltid är på odla... giggle.gif


Ja det kan man verkligen undra. confused.gif

zissi
Jag har alltid varit inloggad förut.....men nu var ju tvungen att testa.....så nu är jag också lärt mig vara lite mer anonym tongue.gif
Monaxe
Alltid inloggad, alltid anonymt.
Aqvakul
CITAT (*Stintan* @ 17-12-2009, 11:35) *
naughty.gif låter som en liten gosse i trotsåldern, fast vetesjutton om du får räknas som veteran ännu giggle.gif

lika rar som alltid... naughty.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon