Full version: MSN fråga..
Kajsa i Arvika
Kanske skulle lagt den här frågan nån annanstans men.. tror jag blir tokig.. crazy.gif

I den gamla versionen kunde man dela mappar med bilder med andra personer, funkar inte det längre? Kan man bara se delade bilder medan den andra personen är online? Gillar inte alls den här nya versionen men den kanske den har dolda talanger som jag inte upptäckt ännu? ranting.gif
Ralf
CITAT (Kajsa i Arvika @ 14-12-2009, 13:28) *
Kanske skulle lagt den här frågan nån annanstans men.. tror jag blir tokig.. crazy.gif

I den gamla versionen kunde man dela mappar med bilder med andra personer, funkar inte det längre? Kan man bara se delade bilder medan den andra personen är online? Gillar inte alls den här nya versionen men den kanske den har dolda talanger som jag inte upptäckt ännu? ranting.gif

är det fildelningsfunktionen du tänker på så är det borta....
Stingray
Nu sköts allt över nätet, vilket innebär att du måste lägga till alla msn vänner i ditt nätverk sen lägga upp mappar på din egna sida på msn som du sen kan dela med dina vänner. Helt värdelöst enligt min mening.
Farbror Blå
Kolla Mina dokument osv, så bör det finnas en mapp som heter mina delade dokument...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon