Full version: Roliga kuvert,
Margith
Om jag nu är så fantasilös att en och annan julklapp blir ett presentkort eller kontanter, kan ni då hjälpa mig med idéer på ett annorlunda kuvert till det här?

Det får inte vara alltför komplicerat, jag jobbar heltid och börjar få ont om tid. De här julklapparna ska skickas med posten.

Har ni några förslag?
skogstroll
om det var så roligt vet jag inte men jag googlade på egna och kuvert:

Egna kuvert
Klura
Här är ett par länkar.
www.kalligrafi.com

Mirkwood designs

Hittar inte en av mina favoritsidor just nu men ska söka vidare
mojan
Oj, vilka fina sidor med tips. thanks.gif
Kan vara användbart till nästa års julkort.
netaave
Solis eller silos som hon nu heter här på odla, gör ju sådana av tapetprover och säljer, har precis själv beställt en ny laddning av henne. Gett bort många med pengar, presentkort och blomstercheckar i wink.gif
Klura
Var tvungen att leta igenom terapitråden då jag minns jag hittade en av mina favoritsidor där.
Det var DragonLady som tipsade. Men ser nu att det är mest boxar mm. Kanske något kuvert finns med här.
Printables by Shala

Skapligt enkelt Gå in på Papper så hittar du några enkla.

Margith
Tack både Skogstroll och Klura blomma.gif

Idag har jag pysslat mer än jag gjort på många år smile.gif klar är jag inte... det finns inget pappersklister i hela huset ranting.gif

... får färdigställa en annan dag.... när jag köpt pappersklister....

Klura
Av någon konstig anledning lyckas jag alltid kladda lite för mycket när jag limmar.
Särskilt när jag använder snabblim. Spelar ingen roll hur försiktig jag är. Lyckas alltid limma ihop fingrarna. angry.gif
Men så hittade jag dubbelhäftande tejp, så numera använder jag det istället till papperspyssel.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon