Full version: billig el
råse-marie
Måste ju teckna ett avtal men vad ska man välja i denna djungel
confused.gif
4:an
Dottern skall flytta hemifrån så vi håller också på att leta....tror att hon fastnade för God El..

vi letade på elskling.se
Ralf
kraft o kultur har jag, rörligt pris
var billigast när jag tecknade avtal
Nauti
Gå inte bara efter priset. Då kommer du förmodligen att betala för dålig och icke-förnyelsebar energi. Det vill åtminstone inte jag att mina pengar skall gå till, då ger jag hellre mina pengar till ett bra elbolag tongue.gif

Här har du litet tips att gå på när du väljer elbolag: http://www.greenpeace.org/sweden/energibolag/
råse-marie
CITAT (Ralf @ 10-12-2009, 16:17) *
kraft o kultur har jag, rörligt pris
var billigast när jag tecknade avtal


Ja den verkar bra som du har Ralf jag hade kollat med Telge energi .
jag tycker det är svårt men nu lutar det nog åt samma som du har kompiskram.gif
Piccante
Den billigaste energin är ju trots allt den man inte gör åt. Byt ut lite glödlampor hemma mot LED och släck i rum som du inte är i idea.gif
ängsvädd
CITAT (råse-marie @ 10-12-2009, 14:32) *
Måste ju teckna ett avtal men vad ska man välja i denna djungel
confused.gif

Vill du att elen ska vara miljövänlig?
PX-21
Skekraft.Norrländs vattenkraft...Rörligt.. yaay.gif

Mvh

gladepetter
Jag har använt mig av www.kundkraft.se i 10 år och är med i deras elupphandlingar som sköts helt av dem. Jag är övertygad om att ju fler som är med desto billigare el. Två år i rad har vi kraft och kultur som varit billigast i våra upphandlingar. Du väljer själv hur du vill låsa ditt elpris. Kolla och jämför..jag har aldrig tvekat.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon