Full version: Boende Barcelona
BigDaddy
Åker på kortresa till Barcelona på lördag & ska vara borta till Tisdag.
Bl a se Zlatan lira på Camp Nou.

Vi har inte hittat ngt boende jag & min sambo. Ngn som har tips på ngt hotell/vandrarhem?
Vi vill ha så billigt som möjligt. Blir borta så kort (3nätter) & har fullt upp de dagarna, så boende spelar ingen roll. Vi kommer knappt vara där mer än sova. Frukost är inte heller krav, vi kan äta ute.

Krav är dock ett eget rum. Inte ngt vandrarhem där man delar rum med fler. Det funkar inte.
Det bör ligga centralt så vi får nära till det viktigaste.

Är det ngn som har ngt tips?
Har letat lite men inte hittat & ev finns det inte i den prisklassen jag tänkt mig.
Max 400-500kr/natt. Så billigt som möjligt dock.

Hjälp mig gärna.
Aqvakul
Jag tror att det är svårt att hitta något centralt i det prisläget. Bodde tre dagar på Hotel Gaudí onsdag-lördag i denna veckan. Extremt bra läge - hundra meter in från Ramblan - mycket fräscht, men landar prismässigt runt tusenlappen.

http://www.hotelgaudibarcelona.com/
BigDaddy
Ok. Ja det är nog så.
Ska kika på hotellet. Tack för tipset.

Ska kolla lite mer först bara efter ev ngt billigt, annars får jag höja det en bit & då kanske ditt hotell är lämpligt. Tack
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon