Full version: Tidsförskjutning
Meriona
ÄR det sant att det blir vintertid i natt så att jag får sova en timma extra, eller har jag missförstått?
Aqvakul
Det är sant att natten blir en timme längre...
Myosotis
CITAT (Meriona @ 24-10-2009, 22:01) *
ÄR det sant att det blir vintertid i natt så att jag får sova en timma extra, eller har jag missförstått?

Det berättar vi i morgon bitti... naughty.gif
Aqvakul
CITAT (Myosotis @ 24-10-2009, 22:04) *
Det berättar vi i morgon bitti... naughty.gif

shit blush.gif det var ju det rätta svaret...
Huggorm
Har du missat de här tråden? ohmy.gif

http://www.odla.nu/forums/index.php?showtopic=92622

Den dåliga nyheten är att man kommer bli tvungen att stanna på jobbet en timme längre än man är van vid också -cry-.gif
Meriona
Men det var bra att Myo svarade för då kan jag sova länge med gott samvete... laugh.gif imorse gick jag upp kl 05.00. Jag börjar segna...
*Stintan*
Fniss, jag vaknade samma tid som ja brukar.
Chamomille
CITAT (*Stintan* @ 25-10-2009, 18:01) *
Fniss, jag vaknade samma tid som ja brukar.

giggle.gif
Jag vaknade en kvart i 3 och plötsligt var klockan 2.
Gudrun i Göteborg
Och jag snurrade till det i morse när trodde jag hade försovit mig för klockan (som jag inte ställt om) var åtta och jag skulle upp sju. Men så insåg jag att kl inte var åtta och jag inte skulle upp sju utan nio. Sen drack jag en kopp kaffe.
*Stintan*
CITAT (Chamomille @ 25-10-2009, 18:08) *
giggle.gif
Jag vaknade en kvart i 3 och plötsligt var klockan 2.


giggle.gif
Du skulle passat på att göra något dumt så hade du sluppit ångra dig. slap.gif
Eller tur du inte ställde dig och diskade för då hade du ju fått göra om det. wacko.gif
Anma
CITAT (Gudrun i Göteborg @ 25-10-2009, 18:21) *
Och jag snurrade till det i morse när trodde jag hade försovit mig för klockan (som jag inte ställt om) var åtta och jag skulle upp sju. Men så insåg jag att kl inte var åtta och jag inte skulle upp sju utan nio. Sen drack jag en kopp kaffe.

Hahaha fick läsa 3 gånger innan jag fick ihop det där...
Chamomille
CITAT (*Stintan* @ 25-10-2009, 18:27) *
giggle.gif
Du skulle passat på att göra något dumt så hade du sluppit ångra dig. slap.gif
Eller tur du inte ställde dig och diskade för då hade du ju fått göra om det. wacko.gif

rotfl.gif
Meriona
CITAT (Gudrun i Göteborg @ 25-10-2009, 18:21) *
Och jag snurrade till det i morse när trodde jag hade försovit mig för klockan (som jag inte ställt om) var åtta och jag skulle upp sju. Men så insåg jag att kl inte var åtta och jag inte skulle upp sju utan nio. Sen drack jag en kopp kaffe.


Gudrun - du är underbar! smiley_small_hug.gif
Härligt att börja måndagen med ett skratt!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon