diva&hero
Min sambo överraskade mig på våran förlovningsdag! Jag fick bo på hotell, vi käkade på en mysig restaurang och sen tog vi ett glas på en urmysig pub.
Jag hade knåpat ihop ett kort, köpt lite mousserande och rosor så klart. Hade tänkt bio och bubbel i spabadet hemma, men det här var ju mycket roligare!
Sussie F-Flower
Nämen! Vilken mysig och trevlig förlovningskväll ni fick! Jättefint!!!

Grattis!!! blomma.gif
Gita
Härlig man Du har. Jag har en likadan, efter mer än 40 år tillsamman (jag var 17 år när vi träffades) hittar han fortfarande på romantiska överraskningar. Senast var en långweekend i London, allting fixat och ordnat, bara att följa med och njuta.
Gital
diva&hero
Det är så kul när han gör nåt för Min skull, eller det gör han ju alltid, för att vi ska ha det bra med allt. Men när det är nåt extra, det uppskattas!
Motti
Grattis till en romantisk man !han fick med alla "elementen" ju !romantik Champange och säng flirting.gif Himmla gullig fästman du har rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon