Full version: Vernissage-inbjudan
Wargen
Alla Odlare är hjärtligt välkomna till min Vernissage på Skyltsöndagen 30 nov. Mer info på min hemsida http://medlem.spray.se/wargen
eller skicka ett pm så ger jag mer info om när, var, hur!
rolleyes.gif
Ti bee
Ser spännande ut! Intressant idé med borgar! Borgar fulla av hemligheter antar jag? wink.gif
Hjo ligger lite långt bort bara, annars skulle jag titta in!
smile.gif
sanna
Skulle också vilja komma, men, men...det är ju inte nästgårds direkt... sad.gif

Hjärtligt lycka till, det ser helt underbart ut!

Får fortfarande associationer till den här häftiga utställningen i Paris jag nämnde - aqua-nef- en helt egen värld att kliva in i och uppleva...

Hälsningar Sanna smile.gif
adrian
Borgen är grymt snygg... smile.gif
Musikanterna på din bild är från örebro jag känner 2 av dem...smile.gif.

Vi var med i samma förening och var även 1700 tals statister på Kajsa Warg dagarna i Wadköping, under en tid så sydde jag 1700 tals kläder och vi var s.k "stämningsskapare" åt kommunen + andra festligheter...

Lustigt att få se dem på din sida...
Var bodde du på gotland..?
Jag har bekanta i Vänge , och som jag besökte 8 år i rad i samband med medeltidsveckan..
Wargen
Man tackar och niger! Jag förstår ju att det blir för långt, men jag är glad för att ni ville komma iallafall...
rolleyes.gif
CITAT
Jag har bekanta i Vänge ,

Aha, det har jag oxå...tyckte väl din nuna var lite bekant, har antagligen stött på dig nån gång på Medeltidsveckan, den har jag varit med på under alla år. smile.gif (Tyvärr utom de sista sen jag flyttade till Hjo). Ska försöka ta mig dit nästa höst.
Lustig historia om musikanterna. Dessutom var det en kul grej när jag tog bilden. Hade länge letat efter en skiva med Falsobordone och den var alltid slut osv. Så på Hova Riddarvecka frågade jag nån på marknaden om de visste om det fanns någon som sålde CD-skivor med medeltidsmusik. Ja, det är några som sitter och spelar därborta, de har visst skivor till försäljning. Jag gick dit, tog bilden och köpte en skiva av dem. Kollade inte vad det stod på den tills jag kom hem...Falsobordone!!! biggrin.gif Så kan det gå...
adrian
Ja... Ibland är världen märkligt liten... smile.gif
Har du då hört de utländska musikerna på Clematis..?
De som är ifrån tyskland/österrike eller var de nu kom ifrån?
Där har jag många roliga minnen ifrån... biggrin.gif
Jo, man längtar alltid till gotland på sommaren... wub.gif
Wargen
CITAT
Har du då hört de utländska musikerna på Clematis..?

Jodå, där har man stått på bordet och hoppat några gånger! laugh.gif
Kan verkligen rekommendera alla att ta en tur till Gotland under Medeltidsveckan....som att göra en tidsresa faktiskt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon