Full version: Tina Turner
blomkronan
Sitter och kollar på Tina Turners konsert på svt1

IMPONERAD w00t.gif Människan är still going strong trots att hon ska fylla 70 år.....

Woow vilken kvinna tummenupp.gif
tepa
Hej Blomkronan

Men är det SAANNT !! Jo, hon borde ju vara i ålder med min morsa...Och hon fyller ju sjutti nästa år. Visst, människan är nog still going strong...Har du sett filmen "I, Tina". Den var ju för bra....

Hälsn Tepa
Motti
Man borde väl ha hennes gener rolleyes.gif snyggare sjuttioåring får man leta efter!
blomkronan
Undra vad som är hennes "medicin" dansen?
Om man dansar som hon ett par timmar om dan... kanske man kan vara lika pigg och fräsch som hon... när man blir 70 giggle.gif

*Stintan*
CITAT (blomkronan @ 27-09-2009, 09:25) *
Undra vad som är hennes "medicin" dansen?
Om man dansar som hon ett par timmar om dan... kanske man kan vara lika pigg och fräsch som hon... när man blir 70 giggle.gif


g.gif undrar om det funkar med rullstolsdans?
Aqvakul
Visst är hon fortfarande väldigt bra - men hon var så oändligt mycket bättre i början på 70-talet...
Solstorm
Jag minns mycket väl första gången jag såg och hörde henne. Midsommarafton 1972 var jag fortfarande för ung för att vara ute och svänga mig och ha roligt så jag och några kompisar såg på tv. Där var ett program med Ike&Tina Turner. Hon var så enorm, fanastisk, enastående. Hon gick direkt in i magen, huvudet och hela kroppen. Det är nog få musikupplevelser som har överrumplat mig så som den gången.

Helt fantastiskt att hon fortfarande håller efter alla dessa år och fortfarande är så bra.
Aqvakul
Det lite tragiska äratt hon musikaliskt stod på topp tilsammans med Ike, som behandlade henne som skit.
Solstorm
Jag tycker allt att hon var lika mycket på topp även efter hon lämnat honom. Fast showen på tv igår höll nog inte riktigt samma klass.
Gossen Ruda
Håller med om att det är fantastiskt bra gjort av en gammal tant, en riktig pantertant. Det var det positiva. rolleyes.gif

Jag orkade titta i 20 minuter men sen stängde jag av och lyssnade på väderleksrapporten. Det blev för mycket skrik helt enkelt, tror att både hon och hennes röst har passerat bästföredatumet. Sen stördes jag av alla halvnakna magdansöser också, vad hade dom där att göra? Inget fel på såna egentligen men var det inte Tina som var huvudattraktionen?
aanderss
still going strong tant
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon