Full version: en bild säger mer...
Ljusalfheim
eller? wub.gif

Mariann
Vilken gloria! wub.gif
Ti bee
biggrin.gif Det var snyggt! Hur tusan har ni lyckats med det där? För jag antar att ni var flera som skapade mästerverket?
Risken finns förstås att bilden kommer att brukas vid studenten, bröllopet el dyl i framtiden, fast det var så fint, så det är bara bra det!
biggrin.gif
Ljusalfheim
en stor halmstomme och en stor låda lönnlöv, så är biffen fixad biggrin.gif
band den alldeles själv, så inte behöver man vara flera. tongue.gif
gorde den på floristkursen (som är slut nu sad.gif )..
mina kurskamrater valde att göra små, släta dörrkransar. blink.gif
de hade inga roliga idéer de andra, men så fick vi ju inte jobba med så speciellt roliga blommor heller.. huh.gif

jag läste kursen i floristgymnasiet. själv går jag ju i ett natur-, bygg- och teknikgymnasium. så jag har ju fått endel konstiga blickar från skolkamraterna.. smile.gif men jag är ju med och skriver sistaårselevernas skoltidning (mest lustigheter osv.) så jag har rätt att vara konstig sleep.gif ...
Ti bee
Tänk, vad du påminner om en kille i Döda poeters sällskap, filmen alltså. Han som vill bli skådespelare, han är med i en pjäs och har en krans på huvudet, har du sett den? Väldigt lik honom är du! laugh.gif
Ljusalfheim
CITAT (Ti bee @ 09-11-2003, 21:34)
Tänk, vad du påminner om en kille i Döda poeters sällskap, filmen alltså. Han som vill bli skådespelare, han är med i en pjäs och har en krans på huvudet, har du sett den? Väldigt lik honom är du! laugh.gif

jo den har jag ju sett. men jag har aldrig hört att jag liknar någon där unsure.gif
det är ju en bra film wub.gif
Monica M zon 4
Vilken jättestilig krans! smile.gif Borde du inte fortsätta på floristbanan iställer för natur-, bygg- och teknikgymnasium. Du ser ju helt klart ut att ha talang för floristyrket!
Cilla
Helt klart kul och vackert, borde inspirera vilken regissör på teatern som helst. Det är väl så här Kung Lear ska bekransas!
Ljusalfheim
tack smile.gif

men..
som florist blir det nog knapert med ekonomin, om man ens får jobb vill säga... unsure.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon