Full version: Chatten !
Sidor: 1, 2
Motti
Ha varit inne tre gånger !va är alla då ?Men va segt det va att komma in där confused.gif
Biggan_
CITAT (Motti @ 29-08-2009, 23:15) *
Ha varit inne tre gånger !va är alla då ?Men va segt det va att komma in där confused.gif

Vi är ju här! biggrin.gif
Jag har ju dessutom hört ett rykte att det finns blottare på chatten! fear.gif
pimpim2
Visste att det var dumt att ta av mig kläderna, men kunde ju inte låta bli!!!!
Motti
Det va väl jag då kanske whistling.gif glömde ta på mig badlakanet när jag hade duschat naughty.gif visste inte att jag hade webbkamra inbyggt giggle.gif Då kan jag förstå att alla flydde där ifrån rotfl.gif
Biggan_
Rena orgien där alltså! giggle.gif
Motti
Det är lite svårt att ha en orgie själv där giggle.gif
Biggan_
CITAT (Motti @ 29-08-2009, 23:30) *
Det är lite svårt att ha en orgie själv där giggle.gif


Men ni var ju två! Du och pimpim!
pimpim2
Biggan!
Du behöver inte berätta allt du vet!!!!
Motti
Pim pim och jag bodde i en sta ingen klädde av sig mer än ja naughty.gif rotfl.gif himmla tur man inte ha Webbkamra whistling.gif Du Pim Pim vi kan väl göra om det nästa vecka va -cry-.gif
Biggan_
CITAT (pimpim2 @ 29-08-2009, 23:33) *
Biggan!
Du behöver inte berätta allt du vet!!!!


g.gif Blir kanske full fart på chatten nu!
Motti
crazy.gif
pimpim2
Vi har en hemlighet, som ingen annan vet, du kan få dela om du är diskret. MEN DET ÄR EN HEMLIGHET, TILLS NÅN ANNAN VET!!!!
Biggan_
CITAT (Motti @ 29-08-2009, 23:40) *
crazy.gif


Ja du Motti! Sex och droger lockar ju! biggrin.gif
Du berättade ju om drogodlarna på chatten innan i kväll!
Motti
Ja all sin da !man kanske skulle tagit till sig lite adresser osv !då hade man ju kunnat varit en kul typ i kväll crazy.gif Sex drogs and Rocken Roll giggle.gif
Biggan_
CITAT (Motti @ 29-08-2009, 23:48) *
Ja all sin da !man kanske skulle tagit till sig lite adresser osv !då hade man ju kunnat varit en kul typ i kväll crazy.gif Sex drogs and Rocken Roll giggle.gif


Du är redan en kul typ i kväll Motti!
Det är längesedan jag skrattade så gott! thanks.gif
Motti
Nä !är jag kul ?va sjutton gick gubben och lade sig för då `? confused.gif katten med sover ju ? giggle.gif
Biggan_
CITAT (Motti @ 30-08-2009, 00:00) *
Nä !är jag kul ?va sjutton gick gubben och lade sig för då `? confused.gif katten med sover ju ? giggle.gif


Nä, det var ju en jäkla typ, ni har ju bröloppsdag nu ju! GRATTIS!
Motti
Tack Biggan !34 åriga kriget help.gif jo men visst är det en prestation att ha varit gift så länge !prestationen kommer mest från mig giggle.gif thanks.gif
Biggan_
CITAT (Motti @ 30-08-2009, 00:09) *
Tack Biggan !34 åriga kriget help.gif jo men visst är det en prestation att ha varit gift så länge !prestationen kommer mest från mig giggle.gif thanks.gif


Jo, 34 år är en prestation idag! Men ni är nog delaktiga bägge i den prestationen!
Wilmer
Grattis Motti!! Och gubben med. Jag höll på med så mkt samtidigt att jag inte ens kollade chatten.. Nu e den tom yes.gif
Motti
Tack tack !Wilmer och Biggan .Jo då jag ska väl inte bara racka ner på min gubbe rolleyes.gif han har alltid varit mån om mig och barnen och även barnbarna ,han har alltid atgit annsvar och skött sig och set till att vi har det bra rolleyes.gif Men han har fått en tendens att börja älska soffan lite för mycket giggle.gif Men han är egen företagare och åker kl 6,oo på morgonen och är hemma framåt 1700.20 00 så jag förstår att han är trött efter en så lång dag.Nu väntar vi också vårt tredje barnbarn vilken dag som helst rolleyes.gif Så nu ligger jag mormor i startgroparna för att åka i väg och ta hand om de två andra när det ska till angel_not.gif
Biggan_
CITAT (Motti @ 30-08-2009, 00:30) *
Tack tack !Wilmer och Biggan .Jo då jag ska väl inte bara racka ner på min gubbe rolleyes.gif han har alltid varit mån om mig och barnen och även barnbarna ,han har alltid atgit annsvar och skött sig och set till att vi har det bra rolleyes.gif Men han har fått en tendens att börja älska soffan lite för mycket giggle.gif Men han är egen företagare och åker kl 6,oo på morgonen och är hemma framåt 1700.20 00 så jag förstår att han är trött efter en så lång dag.Nu väntar vi också vårt tredje barnbarn vilken dag som helst rolleyes.gif Så nu ligger jag mormor i startgroparna för att åka i väg och ta hand om de två andra när det ska till angel_not.gif


Trevligt med ett barnbarn till Motti! tummenupp.gif
Wilmer
Jag önskar jag hade barn-barn tummenupp.gif
Monaxe
Grattis Motti, på bröllopsdagen. Är inne i chatten nu...men där är tomt...
MariaS
CITAT (Wilmer @ 30-08-2009, 00:37) *
Jag önskar jag hade barn-barn tummenupp.gif

Samma här, men mina ungar envisas med att knipa in i det sista. Här ska det minsann inte vara något mormorsdaltande i onödan rtfm.gif
Motti
Barnbarn är som att få barn en gång till men utan nattvak och förpliktelser osv.Men det är precis så som man alltid hört !barnbarn är "livets grädde" det är så fruktansvärt härligt så det går inte att beskriva ,det måste upplevas rolleyes.gif Och den kärleken man får tillbaks av barnbarna är ovillkorlig och utan grännser blomma.gif
Farbror Blå
Jag tycker det aldrig är nån i chatten numer=(
MariaS
Jodå! vi var flera stycken där inatt!
Amaryllis
Kan inte vi bestäma en tid att samlas i chatten på? Då blir vi säkert fler smile.gif
Calypso_bulbosa
CITAT (Motti @ 29-08-2009, 23:15) *
Ha varit inne tre gånger !va är alla då ?Men va segt det va att komma in där confused.gif


wacko.gif Jag satt ensam och pratade för mig själv tidigare på kvällen! whist.gif laugh.gif
Farbror Blå
CITAT (HögaKusten @ 30-08-2009, 12:52) *
wacko.gif Jag satt ensam och pratade för mig själv tidigare på kvällen! whist.gif laugh.gif


Fick du bra svar?
Calypso_bulbosa
CITAT (Farbror Blå @ 30-08-2009, 12:54) *
Fick du bra svar?


devil.gif Ja,sanslöst!! tongue.gif flirting.gif a0a.gif
Farbror Blå
Kunde just tänka mej det..
Alba
Vem vågar vara i chatten nu nono.gif ....man vet ju aldrig vad man ser där efter vad jag läst g.gif ........eller är det så att man kanske skulle hoppas rolleyes.gif whistling.gif

rotfl.gif rotfl.gif
Amaryllis
Nu finns jag i chatten och det är.. tomt
Gudrun i Göteborg
och jag har varit där en halvtimma. Två var där men dom försvann... blink.gif
Meriona
Jag tycker att det är så tröstlöst att man blir utloggad varje gång man vill göra en snabbkoll i trådarna, hur gör ni för att undvika det?
Gudrun i Göteborg
CITAT (Meriona @ 30-08-2009, 20:45) *
Jag tycker att det är så tröstlöst att man blir utloggad varje gång man vill göra en snabbkoll i trådarna, hur gör ni för att undvika det?

Har inte hänt mig efter att jag la ner skogsmodemet...
Meriona
AH jag skulle kanske inte skrivit utloggad, det var ju inte vad jag menade. jag menade att då står det "M har lämnat" osv och så klampar man sen in igen, det blir så onödigt mycket kringinformation som stör. I mitt tycke alltså.
MariaS
Jag öppnar en flik till och växlar mellan forumfliken och chatfliken.
Monaxe
CITAT (MariaS @ 30-08-2009, 21:29) *
Jag öppnar en flik till och växlar mellan forumfliken och chatfliken.

samma här, fast ibland trycker man fel..då ramlar man ur chatten...
*Stintan*
CITAT (Meriona @ 30-08-2009, 20:57) *
AH jag skulle kanske inte skrivit utloggad, det var ju inte vad jag menade. jag menade att då står det "M har lämnat" osv och så klampar man sen in igen, det blir så onödigt mycket kringinformation som stör. I mitt tycke alltså.


Om du högerklickar på CHAT och klickar på "öppna i nytt fönster" så kan du sen växla om du vill vara i chatten eller på forumet och det kommer inte upp information när du bara växlar fönster.
Meriona
Vilka bra tips! Det ska jag testa vid tillfälle! Tack Maria och Stintan! yahoo.gif thanks.gif
MariaS
HO HO! VAR ÄR NI?
aanderss
här en skall sova snart
MariaS
Jaha, natti då...
MariaS
Ingen mer som känner för chatten?
Cathis
Nej nu känner jag för sängen d010.gif
malin72
Jag tittade in en snabbis nu men oj vad konstigt det såg ut där inne...är det helt ändrat eller?? länge sedan jag var inne men såg nu att det var bakvänt dunno.gif ska försöka titta in senare smile.gif
Alba
CITAT (malin72 @ 02-09-2009, 11:54) *
Jag tittade in en snabbis nu men oj vad konstigt det såg ut där inne...är det helt ändrat eller?? länge sedan jag var inne men såg nu att det var bakvänt dunno.gif ska försöka titta in senare smile.gif



Ja det har blivit en ändring. Jag vet ingen annan skillnad än att det som låg till vänster nu är på höger sida.
De problem jag hade i chatten försvann i och med denna ändring.

Kul att se dig Malin.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon