Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
Amaryllis
Oj vad forumisterna försvinner med dagarna. Vore kul om man kunde se lite "gamla ansikten" igen.
Lilla Birka
Inte så konstigt med den segheten som är här, det är många som tröttnar.
Aqvakul
Kul att du blev hitlockad, LB... wub.gif
aanderss
vilka försvinner
jag tycker inte här är segt
Fny
jag tycker inte heller det är segt här!
Aqvakul
En del försvinner för att de tycker att det är segt - men de flesta gör det väl för att de hittat på något annat som de gillar mer....
PRIORITERA - kallas det visst...


*Stintan*
Kanske bara är så att var sak har sin tid. Kanske forumet inte ger så mycket längre att man har lust att vara aktiv. ninja.gif
Alba
CITAT (Amaryllis @ 23-08-2009, 20:39) *
Oj vad forumisterna försvinner med dagarna. Vore kul om man kunde se lite "gamla ansikten" igen.



Hur gamla då ? [attachment=40939:old_woman.jpg]
skogstroll
de kanske jobbar i trädgården giggle.gif
Aqvakul
CITAT (skogstroll @ 24-08-2009, 11:27) *
de kanske jobbar i trädgården giggle.gif

Det är absolut bästa skälet till att inte häcka här...
vanjalarsa
Jag tycker inte heller att det är segt.
Tycker att forumet är väldigt bra. Jag har lärt mig mycket här. Har också fått svar på många frågor som jag har och har haft. Man får del av andras erfarenheter och synpunkter. Det är väldigt värdefullt.

Sen tycker jag att jobba i trädgården hör ihop med att vara aktiv på forumet.Det betyder ju inte att man behöver sitta vid datorn hela dagarna.
Ja det är min åsikt.

mvh vanjalarsa rolleyes.gif
Aqvakul
CITAT (vanjalarsa @ 24-08-2009, 11:57) *
Jag tycker inte heller att det är segt.
Tycker att forumet är väldigt bra. Jag har lärt mig mycket här. Har också fått svar på många frågor som jag har och har haft. Man får del av andras erfarenheter och synpunkter. Det är väldigt värdefullt.

Sen tycker jag att jobba i trädgården hör ihop med att vara aktiv på forumet.Det betyder ju inte att man behöver sitta vid datorn hela dagarna.
Ja det är min åsikt.

mvh vanjalarsa rolleyes.gif

Instämmer glatt! kompiskram.gif
skogstroll
CITAT (vanjalarsa @ 24-08-2009, 11:57) *
Jag tycker inte heller att det är segt.
Tycker att forumet är väldigt bra. Jag har lärt mig mycket här. Har också fått svar på många frågor som jag har och har haft. Man får del av andras erfarenheter och synpunkter. Det är väldigt värdefullt.

Sen tycker jag att jobba i trädgården hör ihop med att vara aktiv på forumet.Det betyder ju inte att man behöver sitta vid datorn hela dagarna.
Ja det är min åsikt.

mvh vanjalarsa rolleyes.gif


samma här, jag brukar ha datorn igång och när jag upptäcker nåt i trädgårn kan jag bara gå in och fråga smile.gif
Berith
CITAT (Amaryllis @ 23-08-2009, 20:39) *
Oj vad forumisterna försvinner med dagarna. Vore kul om man kunde se lite "gamla ansikten" igen.

Vilka "gamlingar" är det du tänker på? smile.gif
Hannele
Ibland tittar jag in.
GunnellF
Tycker inte heller att det är segt, går hur snabbt som helst här... Men det är ju ofta samma frågor som återkommer med jämna mellanrum och då känns det lite uttjatat till slut, tycker jag. Men det är min högst personliga uppfattning!
*Stintan*
CITAT (GunnellF @ 24-08-2009, 14:12) *
Tycker inte heller att det är segt, går hur snabbt som helst här... Men det är ju ofta samma frågor som återkommer med jämna mellanrum och då känns det lite uttjatat till slut, tycker jag. Men det är min högst personliga uppfattning!




Oj och då har du inte ens varit medlem ett halvår unsure.gif . Själv saknar jag också en del "gamla" medlemmar men blir glad när jag ser att dom är här någon gång ibland.
Alexander-VG-zon3
ja det finns några jag saknar exempel Reserv, Zazu och Kerstin. dom har jag inte sett till på evigheter.

sedan om det beror på segheten, forumet, medlemmar, bråk, troll, spam, personligt m.m. det kan man ju bara spekulerar i.
Chamomille
CITAT (Aqvakul @ 24-08-2009, 11:32) *
.. häcka här...

giggle.gif
Piccante
vissa "gamla" ser man inte mycket av längre även om vissa gör sporadiska besök ibland som Magdis och Netaave. Pisanggoreng, Andreas i Uppsala, Niklaswik, Volkenkrabber, Oldwolfie/Yla, Gammelnalle och Fenja och en del andra ser man sällan.
Farbror Blå
Är en blå farbror ett gammalt ansikte tillräckligt?
Har också märkt att jag mer och mer försvunnit..
Aqvakul
CITAT (Farbror Blå @ 24-08-2009, 16:44) *
Är en blå farbror ett gammalt ansikte tillräckligt?
Har också märkt att jag mer och mer försvunnit..

giggle.gif
Farbror Blå
Har hittat lösningen på problemet med att vi gamla forumister försvinner: ( läser i tidningsannons)

"Finn dej själv!

Veckokurs
Christina i Taxinge~
CITAT (Farbror Blå @ 24-08-2009, 17:20) *
Har hittat lösningen på problemet med att vi gamla forumister försvinner: ( läser i tidningsannons)

"Finn dej själv!

Veckokurs




rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

mojan
CITAT (Farbror Blå @ 24-08-2009, 16:44) *
Har också märkt att jag mer och mer försvunnit..


Var glad för det! Jag tycker att jag "syns" mer och mer, i alla fall vissa delar. flirting.gif
Måste ut i trädgården och jobba mer...
Inga från Närke
Många vill inte vara kvar i småprat efter vad jag förstått sedan har en del försvunnit p.g.a. sjukdom och osämja också för den delen. En del är inte inne så ofta för att de aldrig får någon respons på sina inlägg m.m. Några har bytt nick och då kanske man inte känner igen dem.
Farbror Blå
Kanske vi måste inse att somliga försvunnit på grund av oss kvarvarande?
MariaS
CITAT (Farbror Blå @ 24-08-2009, 19:40) *
Kanske vi måste inse att somliga försvunnit på grund av oss kvarvarande?

rotfl.gif Ja.... mig måste de ju formligen hata rotfl.gif
Chamomille
CITAT (Farbror Blå @ 24-08-2009, 16:44) *
Är en blå farbror ett gammalt ansikte tillräckligt?
Har också märkt att jag mer och mer försvunnit..

rotfl.gif
Calypso_bulbosa
shy.gif
Aqvakul
CITAT (HögaKusten @ 24-08-2009, 21:47) *
shy.gif

Det var länge sen... wub.gif
aanderss
hej hej
Calypso_bulbosa
CITAT (Aqvakul @ 24-08-2009, 21:48) *
Det var länge sen... wub.gif




kompiskram.gif

CITAT (aanderss @ 24-08-2009, 21:49) *
hej hej

kompiskram.gif



whist.gif Vet inte hur man citerar flera på en gång... blush.gif


Edit:ändå så lyckades jag tydligen! w00t.gif
aanderss
jag tror inte man kan de
Christina i Taxinge~
Hmmmmm..........jag trodde att Reserv bytt nick till Aqvakul...... blush.gif unsure.gif

Calypso_bulbosa
CITAT (aanderss @ 24-08-2009, 21:56) *
jag tror inte man kan de



tongue.gif Joho! laugh.gif
Aqvakul
CITAT (Christina i Taxinge~ @ 24-08-2009, 21:59) *
Hmmmmm..........jag trodde att Reserv bytt nick till Aqvakul...... blush.gif unsure.gif

dementeras å det bestämdaste!
aanderss
CITAT (HögaKusten @ 24-08-2009, 21:59) *
tongue.gif Joho! laugh.gif

hur då
Christina i Taxinge~
CITAT (Aqvakul @ 24-08-2009, 22:00) *
dementeras å det bestämdaste!


Sorry!!!!!!!!!!!!!!! slap.gif
(men jag har för mig att Reserv var en trevlig typ - också! Så det var inte illa ment....)

Aqvakul
CITAT (aanderss @ 24-08-2009, 22:01) *
hur då

Man citerar två inlägg med mindre än 3 minuters mellanrum
Sussie F-Flower
Nu har ju inte jag varit med så länge men jag tycker att det är roligt när jag ser att Betty i Luleå är med, samt Netha i Kiruna... kompiskram.gif
Vart är NI då?????
aanderss
jag är här
Aqvakul
Netha är väl inte medlem längre.
aanderss
CITAT (Aqvakul @ 24-08-2009, 22:11) *
Netha är väl inte medlem längre.

är hon inte?
Piccante
CITAT (Christina i Taxinge~ @ 24-08-2009, 22:04) *
Sorry!!!!!!!!!!!!!!! slap.gif
(men jag har för mig att Reserv var en trevlig typ - också! Så det var inte illa ment....)

Många upplevde honom/henne/ denne som en trevlig medlem, jag hade inget otalt med Reserv. men det var visst något bråk omkring denne medlem som anklagades för att vara ett troll med flera nick-name på odla samtidigt. Jag känner inte till vad det bottnade i så jag dömer ingen.
aanderss
jag tyckte reserv var som vilken annan medlem som helst
Aqvakul
CITAT (Markus_H @ 24-08-2009, 22:21) *
Många upplevde honom/henne/ denne som en trevlig medlem, jag hade inget otalt med Reserv. men det var visst något bråk omkring denne medlem som anklagades för att vara ett troll med flera nick-name på odla samtidigt. Jag känner inte till vad det bottnade i så jag dömer ingen.

Reserv uppträdde här långt innan jag ens hört talas om Odla. Det känns viktigt för mig att påpeka att jag inte har något som helst att göra med detta alias, eftersom uppenbarligen många tagit illa vid sig av dennes/dennas agerande.


Sussie F-Flower
CITAT (Aqvakul @ 24-08-2009, 22:11) *
Netha är väl inte medlem längre.



????
KAN man gå ur odla? Jag har för mig att jag har läst någonstans att "en gång medlem- alltid medlem"...?

Eller KAN man gå ur medlemsskapet här????
Aqvakul
CITAT (Sussie F-Flower @ 24-08-2009, 22:27) *
????
KAN man gå ur odla? Jag har för mig att jag har läst någonstans att "en gång medlem- alltid medlem"...?

Eller KAN man gå ur medlemsskapet här????


Hon tycks ha lyckats med det ...
Myosotis
Ja, Netha är i alla fall inte medlem längre och hon kan ju knappast ha blivit avstängd.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon