Gita
Jag har sett en programvara som gör att det ser ut som man bläddrar i ett album eller flersidig pdf-fil.
nu kan jag inte hitta den och kommer inte ihåg vad den hette. kan någon hjälpa mig?
gita
MariaS
Menar du PowerPoint?
Gita
CITAT (MariaS @ 22-08-2009, 21:59) *
Menar du PowerPoint?

Svar nej! Om man t.ex. lägger ett flersidigt dokumnt på en hemsida skall det bokstavligen se som om man vänder blad.
Gita
Berith
Du menar som för att kunna bläddra på den här sidan? Blädderexempel Men jag har ingen aning om vilket program som krävs. g.gif
Gita
CITAT (Berith @ 23-08-2009, 07:45) *
Du menar som för att kunna bläddra på den här sidan? Blädderexempel Men jag har ingen aning om vilket program som krävs. g.gif

Inte riktigt, det skall ser ut exakt som om man bläddrar .
Gita
Berith
CITAT (Gita @ 23-08-2009, 08:02) *
Inte riktigt, det skall ser ut exakt som om man bläddrar .
Gita

Ja då vet jag inte... Fast jag tycker att det ser ut som om man bläddrar i annonsbladet. rolleyes.gif
*Stintan*
Kanske du kan hitta något på den här sidan

http://www.google.se/search?hl=sv&sour...;oq=flash+book+
Alba
Kolla i Slide. Jag vet att det har funnits där om de nu inte gjort om den.
På höger sida finns en mängd inställningar att välja på.
Slide
Gita
Nu har jag hittat några olika "page-flip-program" men tyvärr så kostar de en hel del. Någon som känner till en gratisvariant.
Gita
GunnellF
CITAT (Gita @ 23-08-2009, 14:29) *
Nu har jag hittat några olika "page-flip-program" men tyvärr så kostar de en hel del. Någon som känner till en gratisvariant.
Gita



Kolla på www.download.com
Alba
CITAT (Gita @ 23-08-2009, 14:29) *
Nu har jag hittat några olika "page-flip-program" men tyvärr så kostar de en hel del. Någon som känner till en gratisvariant.
Gita



Det var alltså inte som albumet i länken jag gav som du menade.

Kan du lägga in en länk/bild på det du hittat så kanske det är lättare att förstå vad du menar.

På sidor med digiscrap brukar jag se olika varianter av bläddrande böcker......men det kanske är något helt annat du menar.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon